Min önskning går aldrig i uppfyllelse

| Djupt

Det har gått så långt att jag inte önskar något hellre än att jag aldrig lärde känna dig.

Sara - Only me

svnjaa. men på måndag<3

Anna med A

vad gör du? :)

L I K E S O F I E [foto]

- Tack för du tycker de, jag tycker också att du är söt :)

ELLA GRÖN

tackar:)

Sara - Only me

sv klart :D<3

sofiiiie - bloggare i värmland

ja de äre :)

tack!

L I K E S O F I E [foto]

- Hihi så lite så :)

Anna med A

tv :)

Sara - Only me

sv tackar så mkt snygging :)<33

va görs?

Anna med A

ska på bio tror jag :) du?

Anna med A

inte bestämt :)

Angelica

tamponger och bindor borde vara rabatterade för oss.

Sara - Only me

sv musik & sminkar mig :d<3

FlizanLizan

sv: okej visst äre jobbigt? :/

Wilma

sv: Tack! :)

Cajsa

har astråkigt tjejen! :( kan du ge tips på något jag kan fota? :)

ronja

fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: