I'm losing control

| Djupt

FannyFredrica

Svar: tack så mycket! :D

Shorty&Myzan [two in one]

Hejsan :)

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe, kika in och se om det blev du :)

Sen undrar vi om du har lust att gilla oss på facebook? tack på för hand<3

http://www.facebook.com/pages/Shorty-Myzan/188734384486728

RONJA



fin design.

hoppas du haft en bra torsdag ! :)

L I K E S O F I E [foto]

- nu ska jag sova, hörs imorgon. natti :)

soojoo

härligt :D de är toppen med mig!

Cajsa

tycker att det är jobbit rent av. hatar vårdcentraler och sjukhus.. :(

Lisa

ojdå, det var inte meningen:)

sandra

sv: haha japp :D

planer för helgen?

wilmaaa

okej:d ska gå och duscha nu!

Linda hill .

Tack & varsågod ;D Why are you losing control?

Dilan Dilir

sötsöt! <3

ELLA GRÖN

sorry, men jag kommer inte ihåg vad jag undrade över? :]

Becca

allt bra idag? sovit gott?? :D

Vist är det härligt med helg :b

Netty♥

sv' ja :(<3

Cajsa

men tänker fan inte! de kan inte tvinga mig!

Anonym

riktigt fin blogg !!!

har frågestund på bloggen ! fråga gärna :)

angelica

allt bra?`:)

Jossie

hej!

Delta gärna i dagens blogg hos mig! :)



/Jossies.se

lace*QUEEN*

Hejsan! :)

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://lacequeen.blogg.se/2011/january/har-kommeren-vinnaren.html#comment



♥LYCKA TILL! ♥

PAUSE

no u dont - eller det får man göra

rebecca jansson'

sv' va skojj :) jag ska bara vara hemma eftersom att jag är sjuk, men pojkvännen kommer i alla fall imorgon och underhåller mig :)

soojoo!

har du några planer inför helgen :)?

O L I V I A

Haha, ja fast vissa kommentarer är inte så snälla :/



Superfin bild ! :D

Shorty&Myzan [two in one]

Kul att du ville vara med :)

För större chans att vinna, gilla oss på facebook:

http://www.facebook.com/#!/pages/Shorty-Myzan/188734384486728

toves träningsblogg

äntligen är det helg igen.. något speciellt som händer?

Johanna

Feber, huvudvärk osv:(

Becca

Nu tävlar jag ut 3stycken invites till bloggsvar :D

Vinnarna publicerad dessutom med en länkning och får ta del av mina 800-2000 läsare ;)

Så passa på och delta!!

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Här är det bra. Vad ska du hitta på i helgen då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D!

sofielans★

Hej, kul att se att du var med i veckans blogg !

Nu har jag lagt upp vinnaren på bloggen.

Ta en titt och se om det var du ;)

om inte...

bättre lycka nästa gång !

FlizanLizan

sv:m najs, yeah ;)

RONJA

Tack! :)

Linn-Lay リネンはレイアウト

lugnt :) och dina bilder e verkligen alltid så fina :D

Maya

Vill du bli dagens blogg ? Var med & tävla :)

GUEVACCI

Gött:) händer något kul denna fredag då? :D

Jennie ♥

Hej tjejen!



Hoppas allt är bra med dej och jag hoppas inte jag stör när jag bara vill tipsa om denna sak.



Just nu har jag en tävling på bloggen där man kan vinna väggtext/väggdekor i samarbete med Paxlux.se till ett värde för 250 kr :) Hoppas du vill vara med!



http://jennsiii.blogg.se/2011/january/tavling-i-samarbete-med-paxluxse.html#comment



KRAM

ronja

söt :)

FannyFredrica

Svar: aa, vad ska du hitta på ikväll då? :D

Anonym

sv; Kungsbacka, själv :)?

N

sv: jodå, börjar bli bättre nu :)

ska du göra något specillet i helgen? :)

Anna med A

vad gör du? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

vart det du och din blogg som vann länken i bloggen?

kolla in och om inte ge inte upp. anmäl dig igen då! :)

tovesegnablogg.blogg.se

hehe jo :p Allt bra idag?

Louise (fotoblogg)

allt bra? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: