if i should fall..

| Djupt

Lisa

sv;tack så jätte mycket!!:D

ja,det är jag som tagit den(:

ronja

fin bild!

Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv; oki, kul :) Jag slappar bara i soffan, måste snart åka och handla så jag kan börja fixa mat.

Anna med A

pluggar och kollar på OC

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :)!

Bee

sv; trevligt :)

inte mkt,gymmat,och sen segat -_-

L I K E S O F I E [foto]

- okej, jodå det är helt okej :)

Lisa

sv;svårt att förklara,men gjorde som en fotostudio,fast med bara ett papper!:)

som sagt,jätte svårt att förklara(a)

Josefine

härligt att höra :D fint här med!

Dilan Dilir

vilken fin bild! <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vara med emma du då? :)

fanny

visste väl det :}

Anna med A

Okej ;)

Anna med A

Tack :)

ronja

sv: tack :)

elin [fotoblogg] ♥

sv: tack :D

sofia (:

allt bra? :)

shorty&myzan

Dagens blogg vinnare är nu uppe. In och kolla om det var du ?

Vann du tyvärr inte denna gången finns det en ny chans i samma inlägg , länk till inlägget

http://shortyochmyzan.blogg.se/2011/january/vinnaren-och-nu-omgang-dagens-blogg.html#comment



Kram

Maria

sv; härligt:) det är bra här också!



fin bild:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: