I has to move on

| Djupt

Angelica

Låter som du har det tufft just nu?



Känns lite opassande att fråga, men jag vet hur mycket du gillar att fotografera, skulle du vilja lägga en röst (vilket alternativ du vill) igenom den här länken?



http://joonnas.beldo.se/entry/7322#comment



Själv gillar jag less is more och valde bild nr2.

Är inte mycket för tävlingar, men foto tävlingar ser jag inte varje dag på bloggarna.

JENNIFER ♥

sv, phöhöh, Nathan är SNYGGAST <3

Anonym

okejokej :)

händer ikv då?

btw hur gammal är du ?

rebecca jansson'

sv' härligt :) här det bra!

FannyFredrica

Svar: aa :D haft en bra dag? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :D!

sofielans★

sv: den har vart helt okej !

hoppas din har vart bättre ;)

Mick

Kika gärna in på min blogg och ha chansen att få bli dagens blogg :)

ida :) ♥

sv: hihi ;)



härligt, de är bra med mig också :)

kram<3

Angelica

Jag tvingar aldrig nån att rösta specifikt på vad jag tycker, ^^

Mick

Sv; Tack så mycket och desamma :)

Anna med A

vad gör du?

elinochamanda

sv: aa :D

bellis

hej! tänkte tipsa om min ''veckans blogg'' tävling med priser! märkte att du gillade sånt, var med!:)

Sandra - bloggen alla borde kolla in ♥

Ställ gärna ett par frågor i min frågestund! Om du ställer minst 10 får du en länkning, inte så dumt va?Skulle bli glad ♥ Förlåt om du inte gillar sådant här!

idaahlsen - fotoblogg

det är bara bra med mig :) vad har du gjort idag då ?

sandra

sv: okej haha men det var det inte :P

Stora syster

Det där e nog också min?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: