Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
När June hamnar bredvid en mystisk, charmerande man på en flygresa tror hon att hon mött mannen i sitt liv. Men det blir ett bryskt uppvaknande då han visar sig vara en spion på flykt. Detta blir början till en härva av skiftande lojaliteter och flykt undan lönnmördare och samtidigt som June måste ducka för vinande kulor måste hon avgöra om hennes dröm man är en förrädare eller den enda hon faktiskt kan lita på.

tryck här för att se trailern.

Denna film har jag velat se såhäääääääär länge. Men jag har tyvärr inte haft tid. Den var så jävla bra fan ! Jag kommer lätt se den igen, och rekomendera till mina vänner. Cameron Diaz är ju galet snygg också. Och efter att ha kollat på denna film har jag även insett att Tom Cruise är det, synd bara att han börjar bli lite gammal :P Men det gör inget, titta på filmen hur som helst !

bild lånad från google

Cajsa

sitter och skriver på ett sista inlägg för natten. :)

Sara - Only me

sv mys för mig <3

va gör du ?<3

nadjamelzen

en fråga med massa svar till.

-> tror du på ett liv efter döden?

kika gärna in på bloggen och lämna just din åsikt.

finns inga rätt eller fel bara din åsikt bruden!:)

FowZie ♥

fina saker dom jagas av ;D

Angelina

den är riktigt bra :)

angelica

sv eller hur! :)

Cajsa

ska du göra något mer i kväll eller blir det snart sängen för din del?

nadjamelzen

näe precis.det borde finnas planer liksom som ingen vet,alldeles för lätt att det bara ska ta slut

Cajsa

blir nog säng här med snart. :P

Sara - Only me

sv samma <3

hur mår du sötis? <3

J I L L I Z

sv: hehe aww, händer imogron då sötnos? :D<3

Sara - Only me

sv de är väl lite sådäär.. <3

nadjamelzen

har du för dej då?:)

Sara - Only me

sv lite småsaker D:<33

Cajsa

ok, natt natt sötnos! :D höres i morron! :)

nadjamelzen

sitter och skrattar åt min egna status jag nyss la ut på facebook ;D

alexandra

kan du röta på mej här:

http://mkarlstrom.blogg.se/2010/december/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

jag kan vinna ett stativ och skulle bli väldigt glad är nr. 4 :)



förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer!

Abir

Hejsan, fin blogg du har :)

Kolla gärna in min blogg!

Anonym

Hi its me Lars Camouflage your friend from vietnam :) how are you doing ?

FannyFredrica

Jag älskar den där filmen :D har sätt den typ 5 gånger ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: