Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Emily och Oliver träffas på ett flygplan men inser att de passar inte alls för varandra. Trots det träffar de varandra regelbundet under de följande sju åren, blir vänner, ägnar sig åt karriären och det ena misslyckade förhållandet efter det andra. Men att det skulle bli de två är väl ändå inte möjligt?

tryck här för att se trailern.

Jag har sett den här förut. Sen letade jag runt efter filmer och hittade den igen. Det är en film som väcker hopp. Att det finns en chans trots allt. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. Men det är en bra film som jag tycker ni ska kolla på.

bild lånad från google

Elin

sv: härligt! :) det är finfint med mig.

gjort idag?

ronja

sv: haha, det var meningen att jag skulle försöka fota sånadära 'hjärta bilder' som jättemånga bloggar har gjort. men jag hade ingen aning om hur man fotade sånt så började ta massor med ofokus bilder på ett foliepapper så blev det några häftiga bilder ;)

majalindahllll.blogg.se

Tack :D Kram !

Elin

sv: okej är det bra? :) inte sett.

jag har sett film :p

Cajsa

göres?

Johanna

Åhh låter som en film man måste se :D

wilmaaa

ja, den är as fin!

ronja

sv: hm, hittar inte någon blogg med hjärt bilder just nu, men kan skicka sen om jag hittar :)

LINDAVIOLA!

sv, :).

fanny

tack:)

tovesegnablogg.blogg.se

hihi okej:)

Cajsa

kollar på time out.

ronja

sv: hittade på google när jag sökte på bokeh. här finns tex. en bild: http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://burnsidewriters.com/wp-content/uploads/2009/09/custom_bokeh.jpg&imgrefurl=http://burnsidewriters.com/2009/10/04/the-magical-bokeh-filter/&usg=__MstvjsjDno8MxRKk3j_PctYwuM4=&h=308&w=450&sz=25&hl=sv&start=0&zoom=1&tbnid=_YBPbGJDlgZHqM:&tbnh=149&tbnw=218&ei=CEkzTb-wOsyaOuPjsbYC&prev=/images%3Fq%3Dbokeh%26hl%3Dsv%26biw%3D1366%26bih%3D643%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=rc&dur=903&oei=CEkzTb-wOsyaOuPjsbYC&esq=1&page=1&ndsp=16&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=106&ty=109

Elin

sv: a får göra det någon gång :)

Cajsa

jo då. :P

wilmaaa

ja!

gjort idag?(:

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: det ska jag <3

tovesegnablogg.blogg.se

Tack tack :D

LINDAVIOLA!

sv, ja :).

Johanna

Är den gammal eller går den typ på bio?:)

matilda

skönt o höra :) <3

tovesegnablogg.blogg.se

hihi :D

göra ikväll?

fanny

A lot love är såå bra:)

tovesegnablogg.blogg.se

okej;) Nej ite så mycke..:P

ELLA GRÖN

jaha okej:) jag ligger i soffan och ser film:)

ronja

sv: har ingen aning, men jag fann det på en blogg att man skulle ha foliepapper som man har 'skrollat' eller gjort typ gjort till en boll och rätat ut det, så att det inte är slätt. och sedan skulle man klippa ut ett hjärta ur ett papper och något liknande, men fattar inte riktigt. fast skulle vara riktigt kul att kunna fota såna fina bilder :)

Johanna

Okej, men då ska det väl gå ladda hem den. Shhh...(AA)

sandra

sv: tack det hoppas jag med men känner mig redan lite bättre :)

FannyFredrica

Svar: Varsågod :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: aa :D<3

idaahlsen - fotoblogg

ska du gå i skolan imorgon ? :)

superkul att du är med i dagens blogg :D Jag har dragit igång en tävling där du kan vinna ett armband med valfri berock, kika in ;D

superkul att du är med i dagens blogg :D Jag har dragit igång en tävling där du kan vinna ett armband med valfri berock, kika in ;D

superkul att du är med och tävlar om smycket :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: