Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Under en improviserad resa till Europa för att laga ett brustet hjärta, snubblar Frank oväntat in i ett flirtigt möte med Elise, en extraordinär kvinna som medvetet har korsat hans väg. Med de hisnande vackra Venedig och Paris som bakgrund, utvecklas deras romans snabbt och omedvetet och snart befinner de sig i en dödligt katt och råtta lek.

tryck här för att se trailern.

Filmen var precis som jag förväntat mig. Helt grym ! Kan det bli bättre liksom? Johnny Depp och Angelina Jolie i samma film. Och jag måste bara säga, FAN vad Angelina är vacker. Ett utseende att döda för. Ni bara måste se den. Det är liksom reklam om den överallt. Kolla bara när ni åker tunnelbana. En film jag kommer se flera gånger till.


bilder lånade från google

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: han tappade känslorna! :)

ja, grejen är att då vet dom inget om KÄRLEK!!

Carrow ♥

Sv; hehe varsågod :)

Sara - Only me

sv haha..har inget annat för mig ju :/

Zabina

Halloj! Allt bra? :)

Har en till tävling på bloggen nu. Kika gärna in :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag helt klart! :)

ett halvår och lite mer :)

Cajsa

typ inget. sitter bara och degar.

Cajsa

tack finaste!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja efter ett år :)

du då?



eller lixom vi har ju vårt lillabakom oss. det glömmer jag inte, därför vet jag inte hur det kommer bli på tisdags när vi träffs!! :o (A)men det blir nog bra, jag ska inte gör misstaget och gå på något iaf.

PAUSE

vill se den filmen!!!

Cajsa

göres, sötnos?

E M I R A

sv: Tack för din röst! :)

alexandra

fin design du har!

Zabina

sv:

Jaa, allt är bara bra! :)

Härligt att du är med! Lycka till :)

Sara - Only me

sv ska fråga kompis om hon vill se på bio ;o<3

Caroline :)

Sv: Jag har redigerat lite foton och bloggat, och nu ska jag svara på alla kommentarer. Sj? :)

Erika

Åh, Johnny Depp<3



sv: Nice, de är jättefina :)

sandra

vad bra att du gillade den, tänkte ladda ner den :D

nadjamelzen

härligt att höra :) jodå det rullar på

Zteffy

den såg jag i torsdags sjukt bra film !;o

Johanna

Tack:)

Nathalie Nyrén

tack så mycket :)

sofiiiie - bloggare i värmland

vgd? :)

Sarah

fin blogg :)

LINDAVIOLA!

sv; Ja, verkliigen!

sofia

jodåå du me :D

FannyFredrica

Den vill jag se! :D



Svar: Det kostar 99 kr per år :)

alma

ja jag får kanske se den! har funderat på det ett tag nu :)

fanny

Hihi:)

L I K E S O F I E [foto]

- haha jag fattar inte varför folk tycker de, isåfall är bara håret likt XD

matilda

ah yeah :D

wilmaaa

ja:) vad gör du?

E L I N

Åh vilken fin design!!!!! Gjort den själv? :)



Allt bra annars?

S O F I A ♥ | DESIGNUTLOTTNING!

Skitsnygg blogg verkligen! Hur har din helg vart? :]

Kram! ♥

M

sv: tack detsamma!

fin header :)

Hej :) Nu är vinnaren av den fina dubbla korsringen utsedd! Kika in om det blev du, eller önska vinnaren grattis hihi :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/vinnarna-av-dem-6-ringarna.html#comment

Angelica

Ja, känns så mycket bättre, nu ska jag ta hand om tvättstugan, vad händer i kväll?

tovesegnablogg.blogg.se

aa, okej tack så mycket! :D

angelica

sv: häärligt tjejen :-D <3

FlizanLizan

sv: vad görs? :)

hanna ♥

jag fick en data, parfym, massa presentkort och lite annat :) med det var bara med lite av min släkt haha, resten är här nu :)

Super Prinsessan

Sv; Sål lite så! =)

Carrow ♥

Sv; Höhö, inte jag heller :p

O L I V I A

sv; Härligt ! :D Jadå det är super med mig :)

Alexandra

måste se den :D

josefine

härligt! :D bara fint här tack!

alice

sv: det är bra! haft en bra helg?

Josefine

Den där filmen hade jag velat se! :o

AMANDA FALK

så fina bilder :D måste se den filmen! tänkte göra det på bio i dubai men blev en annan då :)

Ha en toppen start på veckan, sov gott!

EEMMAAH

JAg måste se den filmen!

Alla säger att den är jättebra:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: