by amanda/svar på tal

| Svar på tal

Liza om Resumé av 2010:
Var ligger och heter cafét du kanske ska jobba på under sommaren ? :)
Tack för svar !!
Svar: Det ligger i Simpnäs och heter Simpnäs hamn café. Varför undrar du? :)


Elin, Jacob och Max gick precis ifrån mig. Tidigare var även Svante här men han var tvugen att dra. Vi kollade på film, American pie. Innan dess var jag och Elin på donken, träffade Nippan och Ellen av en slump. Mycket mer har inte hänt ikväll. Men nu ska jag äta middag, pussar amanda <3

FannyFredrica

Svar: Ja det är den verkligen! :D

matilda

ingen fara hörru :D

ELLA GRÖN

haha okej;) vad ska du göra imorgon då?`:)

wilmaaa

hur äre nu då..?:/<3

Angelina

sv: jo det är riktigt bra!! :)

Johanna

Tack:)

GUEVACCI

Hellu, hur var din nyårsfirande i fredags? :)

yeah

jag skadade mej mycket, en av mina bättre vänner flyttade härifrån till typ 50 mil härifrån, en av mina bästa killkompisar flytta till chile och lite sånt :/

Erika

sv: Vad skoj :) Igår tog jag bara det lugnt :p

Nathalie Nyrén

Vill du bli veckans blogg? Nu kan du anmäla dig hos mig! Lycka till!

ronja

du är vacker, tjejen!

liindblaads

Nee men asså vad du ska hinna med detta året, som typ resa osv

emelie

söt bild =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: