by amanda/svar på tal

| Svar på tal
Anonym om svar på tal:
Vad har hänt mellan ellen och joel!
Svar: Du borde kanske fråga någon utav dom ..
Men de har gjort slut pågrund av att Ellen tappade känslorna.
Hon älskar honom jätte mycket, men känslor är något man inte kan styra över, right ?
Så hon hade inget val än att berätta som det var för honom.
Skriv gärna namn nästa gång :)

Hej på er ! Dålig uppdatering och denna gång har jag en bättre bortförklaring än One tree hill. Det är nämnligen så att när vi slutade efter skolan vid 2 gick jag och Hanna hem till mig. Kollade ett avsnitt One tree hill och sen gick hon. Jag hoppade in i duschen och fixade mig och sedan kom pappa. Vi åkte till Tessan i Norrtälje och åt middag. Kollade lite på tv och sen gick vi över till några kompisar. Det var mysigt men lite lång tråkigt, så jag drog därifrån. Dom andra är fortfarande kvar .. Menmen, sitter och snackar på facebook med några. Imorgon åker jag hem till Stockholm igen, men vi hörs innan dess ♥

Nice blogg du har! :) Var gärna med i VECKANS BLOGG, vinnaren länkas i ett inlägg om dagen i en HEL vecka! Kram!

angelica

sv: härligt :-) samma här, sitter och svarar på lite kommentarer också :-)

sv: tack så mycket :D

Anna med A

jag ska sova :)

sofia

tackar :D dsm :D

Sara - Only me

sv aww tack :D<33

hoppas allt är bra?<3

tovesegnablogg.blogg.se

okej vad bra, samma här :)

Netty♥

sv' Ja den är riktigt bra.<3

m'

Har du fortfarande snö/slask i din stad?:}

här är det fullt med snö, haha!:D

angelica

allt bra? :)

L I K E S O F I E [foto]

- yep ;p

sandra

sv: okej härligt :)

nja jag är fortfarande sjuk :(

fanny

Japp:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: