by amanda

| Övrigt

Den här dagen har jag inte gjort någonting, jag har bara tagit det lugnt för varit så otroligt trött. Klockan 20 kollade jag på fångarna på fortet, men när inte bloggarna gick vidare så stängde jag av ! Hoppade in i duschen och nu tänkte jag sätta på en film. Men vi hörs efter den, kisses


Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

LINDAVIOLA!

sv; ja, det har jag haft :D.

PAUSE

skönt att inte göra något alls :D

nadjamelzen

naw tack sötnöt!<3

L I K E S O F I E [foto]

- Inte så mycket, du då? :)

D A N I E L A ♥

- Fina bilder:)

FannyFredrica

Svar: Vad bra :D

ronja

sv. tack :) aha, synd. mina lockar försvann också, fast det tog nog ett tag.. :)

ELLA GRÖN

jadå, vad gör du då?:)

linda

haha, aa visst :)

matilda

aw tack :D GOTT NYTT ÅR FÖR FASIKEN ! <3

josefine

sv; imorgon ska jag till pojkvännen, dudå? :)

angelica

sv så lite så! :)

A D I N A '

sv vrsg :]

jo det är bra :D händer imorn då?

Carrow ♥

Så fina bilder! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: