by amanda

| Vardag

Hallå på er alla söta ! Jag drog som jag skrev tidigare till Farsta. Mötte Linn och vi gick till Wayne's coffee. Jag tog en chai latte och Linn en varm choklad. Vi satt och pratade och kollade sen runt i affärer. När vi varit i alla affärer och gått runt exakt överallt gick vi till donken, köpte varsin glass och satt där och pratade. Sen kom Hanna och då drog vi hem till mig. Gjorde inget speciellt och Hanna gick hem. Jag och Linn åt middag och nu väntar vi på att Hanna ska bli klar. Sen ska vi ut. Men vi hörs väl förmodligen senare. Linn sötnosen sover här idag. Kisses

gammal bild!

sanne-madeleine

yesyes :)

otroligt bra



vad har du för dig denna dag? :)

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :).

emmi

Gå in och se om det var du som vann.

Annars ANMÄL DIG NU till en ny tävling. Vinnare dras imorgon.

Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/january/overraskning-ny-tavling.html#comment

Hugs, Fashiontwisted ♥

sandra

sv: varsågod :)

elinochamanda

sv: Tack så mycket :D

Anonym

min dag har varit astråkigt hela veckan sj?;)

l inh t o p huong

svar: härligt! bara bra:) händer imorgon då? kramar.

Angelica

Låg hemma och bara sov faktiskt, hade ont i magen hela dagen på grund av mensen.

jennie

Sv: ajjamen (:

vad händer imorgon då?(:

ida :) ♥

sv: hihi ja :D

GUEVACCI

Sv: härligt, det är bra med mig :) vad händer idag? :P

hanna ♥

förlåt för lite sent svar, tog en kort paus :) taack så mycke :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

D A N I E L A ♥

- så lite så: )



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: