by amanda

| Vardag

Hallu :) Idag har jag gästbloggat både på Filippas och Ellens blogg, visst är jag snäll?! Som jag skrev tidigare följde jag med mamma till Hornstull, hjälpte henne med en sak och sen åkte vi hem igen. Sedan dess har jag suttit framför datorn. Svarat på komentarer, chattat, kollat bloggar, facebook o.s.v Mamma bjöd även på Ben&Jerry's glass, mums. Snart ska jag börja röra mig mot sängen. Ska upp 10 imorgon. Jag tror att jag ska till stan och fika med Linda, kanske träffa Hanna en stund också. Vi får se, men jag bloggar när jag vaknar imorgon. Godnatt på er <3

wilmaaa

haha den är as ful!:d<3

N

sv: det är bättre :)

haft en bra dag? <3

soojoo!

vabra, jo de är toppen :)

Beatrice Jakobsson (foto)

lungt :D!

wilmaaa

jag, haha:d

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kanske vara med emma du då? :D

ida :) ♥

sv: hihi oja :)

gör du?

kram<3

Sara - Only me

sv musik här med :D<3

vad lyssnar du på då+

Sara - Only me

sv petter e bra :)

just nu kid cudi (:

sandra

sv: haha japp :P

sandra

sv: vara hundvakt, handla och städa mitt rum typ /: själv då?

Sara - Only me

sv :d<3

va gör dudå ?<3

denise ♥

diggar din header! :)



läs min & min bästaväns blogg!

kram! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mysigt :D!

ida :) ♥

sv: samma här :D<3

wilmaaa

men jo! :o

vad gör du?<3

Paulina,Linn & Natalie

KOlla vår blogg och kommentera så blir vi glada :D

ronja

söt bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: