by amanda

| Vardag

Godmorgon ! Eller inte .. min hals sprängs. Den känns tjock och när jag hostar tror jag typ att jag ska spy. För mycket införmation? Kanske .. När jag vaknade vid 7 kände jag mig även yr och varm så jag stannade hemma från skolan. Vaknade för en stund sedan och jag är hungrig som f*n. Väntar på att teet ska bli klart så jag kan äta frukost. Efter det ska jag sätta på ett avsnitt One tree hill och sen packa eftersom jag ska till mamma ikväll. Men vi hörs senare, pussar

PAUSE

aww men gumman då :(

matilda

andra whut ? ;D <3

Cajsa

ska åka till stan snart. :)

Anna med A

Tack (:

M E R E I

- FIN BILD!

Anna med A

Vad gör du? (;

therese

snygg blogg :D allt bra?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv; jaa :)

O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

Vad gör du ? =)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack underbara du :D!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja jag är i skolan, du då? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. inget du då? :D

Leia ♥

Tack så mycket! :)

HANNA

Tack så mycket !

Superkul att du är med på dagens blogg :)

Leia ♥

Ja, allt är bra! :D

Själv då??

Angelica

Kan man få sno jeansen? Måste åka och köpa mig ett par till som jag kan använda och strosa omkring i, vägrar nämligen ha nått annat på mig just nu är i den fasen.. haha.



Hoppas du haft en trevlig helg? =)

Anna med A

är i skolan (:

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: krya! :)

Leia ♥

Så bra! :)

Vad gör du nu då?

HANNA

Hehe ;D



Lust att vara med på dagens blogg? Anmäl dig här! :D

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-9.html

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod sötnos :)

khangkheng´s

allt bra? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jaa :D!

Leia ♥

Okej, jag läser lite nyheter.

Leia ♥

Inte direkt :P

fanny

är sjuk:( själv?

Anna med A

är inte du i skolan? (;

Anonym

sv: aww tack lungt! :)

O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

okej, är i skolan :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: