by amanda

| Vardag
Jag kom till Stockholm för en liten stund sedan. Har fixat små ärenden och blev precis klar. Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och sätta på lite te, kolla om det finns något ätbart hemma och efter det sätta på ett avsnitt One tree hill. Men jag bloggar säkert senare, puss&kram
Dilan D

vilka snygga converse i bakgrunden! :)

elinochamanda

snygga skor där bak ! :D

Cajsa

göres?

Bee

sv; vsg ;D

soofie

sv: tack :)

juliciouz

sugen på lite dagens blogg? anmäl dig hos mig :D

angelica

sv: har packat lite och sådär, så ska hem till mamma så fort tvätten är klar :-) självdå?

Khangkheng´s ♥

Vad skoj att du vill vara med i min tävling,

Nu är det bara att hålla tummarna för dig och jag hör av mig när vinnaren är utsed.

Puss och Kram / Khangkheng's

L I K E S O F I E [foto]

- yes ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

kul :D!

M A T I L D A ♥

sv. Gött! :)

Cajsa

typ inget..har precis kollat på konståknign. :P

soofie

sv: =)

LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket :).



Kom ihåg att bloggen nu finns att gilla på facebook!

Becca

sv: okey :D

har du haft en bra helg?? :b

Cajsa

jo det va ok.. :P lite besvikelse.. :P

LINDAVIOLA!

sv; haft en bra helg :)?



Kom ihåg att bloggen nu finns att gilla på facebook!

soofie

sv: kollar på wallander typ =) själv?

Nutjarin

sv: vsg!;)

ronja

sv: tack :)

fin bild!

soofie

sv okejs :)

Bee

sv; ska kolla på en film strax :) sj?<3

hanna

Snygga converse ;)

Cajsa

göres?

hanna ♥

ja, de har varit skitdrygt att vara sjuk, men de fatta du kanske, haha ;) haft en bra helg? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: