by amanda

| Vardag

Godmorgon ! Förlåt för att jag aldrig bloggade mer igår. Satt faktiskt inne på mobilen och surfade lite, så jag tänkte blogga. Men sen blev det bara inte så "/ Och när vi kom hem vid halv 11 var jag för trött för att sätta på datorn. Så jag somnade någon gång innan 12. Hallå liksom ?! Men igår kväll blev vi bjudna på middag, vi pratade, åt godis, kollade tv och så. Det var trevligt men långtråkigt..

Idag ska vi fira lillebrodern som fyller år på söndag. Så det kommer gäster hit, mysigt. Jag vet inte när vi åker hem till Stockholm. Antingen åker jag hem tidigare med farmor eller så åker jag med pappa fast han åker så sent. Vi får se. Men nu ska jag sätta på ett avsnitt One tree hill. Puss&Kram

Igår fyllde finaste kusinen år, förlåt för att jag inte kan vara med och gratta idag "/ Men grattis sötnos !

matilda

gott :)

kom o tänka på att du är den enda jag fortfarande pratar med som jag började prata med när jag började blogga "seriöst" ! :o

LINDAVIOLA!

sv; Absolut :).

idaahlsen - fotoblogg

vad ska du göra idag då ? :)

clara

Vad söt!

Yes. :p

14 dudå? :d

sofiie - bloggare i värmland

allt bra? :)

Mariam

Sv. Tackar! ^^

FannyFredrica

Svar: Hoppas du får en bra dag! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv, vad bra :D!

FlizanLizan

sv: härligt, jara allt e najs ;)

Mariam

Sv. Allt bra? :)

okej kul. :)

zeneh

hihi tack :)

Anna med A

film :)

Cajsa

tack finaste! ♥

angelica

sv eller hur! :)

zeneh

hihi, vad gör du då ?:D

MEREI

- awh vad söt bild!

LINDAVIOLA!

sv; på en förskola :).

M A T I L D A ♥

sv. Det hade jag ! :)

hade du? ^^

E M I R A

Grattis till din kusin! :)

Zabina

sv:

Allt bra med dig? :)

sandra

sv: okej, som vanligt då haha :)

Nikki

vilken söt bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: