by amanda

| Vardag

Godmorgon :) Blev väckt för ganska länge sen men låg kvar i sängen ett tag. Det börjar bli dags att vända tillbaks på dygnet hallå?! Idag ska jag och mamma hitta på någonting. Hon är ledig och jag vill spendera lite tid med henne också. Jag vet inte vad vi ska göra, men vi kommer säkert på något. Men vi hörs senare, pussar ♥

sannalitens.blogg.se

Svar; Hehe okej :) Samma här. :) Vad gör du idag då?

matilda

ska du säga:D

sandra

tack men den är jätte gammal hehe.. :P typ sen 2008 xD

Sara - Only me

sv nähe okej<3

va görs?

Cajsa

fast ibland är det svårt att formulera sig. Idag blird et dock inte så mycket bloggning..kanske lite i kväll eller så. Känner inte alls för det.

LINDAVIOLA!

sv; bara att hoppas det försvinner med åren ;).

PAUSE

jaa dags att vända på dygnet :P

Molly Bergström

Skönt :D nja sådär!

Vad gör du? :D

emmi

Sovit gott?? ♥

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D!

linda

aa visst, okej hjärtat jag smsar dig lite seare under dagen ♥

ronja

sv: tack :) jag andvänder windows live photogalleri, riktigt bra ;)

Anonym

oj vad seg jag var med svar..

men ja, kan bli så.. skit dåligt, för då förlorar man inte bara sin kille utan även bästa vän..:/

ronja

sv: hihihi :')

jättefina bilder!

Netty♥

sv' Ja :)

Vad gör du då?<3

Sara - Only me

Hej sötis (: nu har utsett vinnare av båda mina tävlingar! kolla in om du vann något av dem? annars finns de ny tävling på bloggen. kolla in (: kramis!

my elfstrand

Det går inte alls bra för mig att vända tillbaka dygnet, haa :)

laceQUEEN

otrolig fin halsband :)

PHOTOGRAPHY

Svar: Tack så mycket :) Ja, tur att jag inte har tandläkarskräck i alla fall!

liza

sv; HAHAa, heltsjukt.. :)

allt bra idag :D

vad gör du ??

wilmaaa

jaha okej, jobbigt..

det är faktiskt bra med mig!:)<3

Alexandra

hoppas du och din mamma får det kul tillsammans :D

angelica

allt bra? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. aww, tack så mycket!! :)<3

du med!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: