by amanda

| Vardag

Jag kom fram till Norrtälje vid 3. Då åkte vi hem och lagade lite lunch. Sedan dess har jag suttit framför datorn och svarat på komentarer + tittat på One tree hill. Nu håller vi på att fixa oss eftersom vi ska vara hos våra kompisar vid 6. Vi blir bjudna på middag och så. Jag vet inte när jag bloggar nästa gång, när jag kommer hem om jag orkar. I natt någon gång, men ha en trevlig kväll alla söta läsare ♥

LINDAVIOLA!

sv; :).

idaahlsen - fotoblogg

vad har du gjort idag då ? :)

M A T I L D A ♥

sv. okej kul !:)

ska träffa mina flickor :)

Ja:) Så lite så!

Göra ikväll?

Bee

sv; åhh har inte sett den på länge D:

<3

wilmaaa

händer ikv?:)<3

angelica

sv: :-)

zeneh

hihi :D

Anna med A

vad gör du? :)

Mariam

Sv. Okej jo jag mår sädär.. :p

Jennie ♥

sv: jag ska bara ta e lugnt då jag haft en hektiskt dag :) massa grejer som man fixat inför imn :) allt bra idag?

idaahlsen - fotoblogg

vart med en kompis :D

okej, nej inget :)

Anonym

HEJ, VAD TYCKER DU OM HUVUDSMYCKEN? tyck till på bloggen nu.



PS. just nu kan du vinna:

ett kitt med sexleksaker från lustjakt.se värde ca 1050 kr:

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/t-som-i-tavling-i-samarbete-med-amorspilarse.html#comment



och om ett presentkort på upplevelse.com:

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/t-som-i-tavling-om-ett-presentkort-pa-uppleve.html#commenthoppas



jag hoppas att någon utav dem föll dig i smaken, annars ber jag om ursäkt för att jag störde. puss & kram

Dilan D

tack snygging! :D snyggt!

Bee

sv; aa :)

-fin outfit <3

AMYAH

Ja min dag har varit toppen! :)

vad har du gjort idag? :)

Fotograf Emma Olofsson

fin outfit!:D

har du missat våran tävling på bloggen där priset är värt 249:-? Klicka på bilden under headern så kommer du till inlägget!

hanna ♥

förlåt för sent svar, har varit väldigt sjuk :/



kolla på när mitt lag spelar innebandy imorn :) själv? :)

sofia

tack dsm :D <3

Emelie.♥

hej min väldigt gamla bloggläsare!

kommer du ihåg mig?

hade min gamla blogg förut, emeliebergstrooom.blogg.se men bytte til devote, nu har jag bytt tillbaka till bergstromemelie.blogg.se

dock har jag inte fixat headern, texten, länkar o.s.v...men det kommer!

hoppas du läser min nu när jag är tillbaka på blogg.se!

KRAM

Lisa

jag vet det är så jäkla gott:D

Angelina

sv: allt bra? :)

Cajsa

de konstaterade bara att jag hade en ätstörning och så sa de att jag var uttorkad. de skulle fixa en kontaktperson på unga vuxna till mig och så...så nu kommer detta snart att bli bra! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: låter bra :D!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: