by amanda

| Vardag

Godmorgon godmorgon ! Eller jag vaknade runt 10, då gick jag upp och duschade. Och nu sitter jag här hemma hos Filippa och väntar på att våra mini baugetter i ugnen ska bli klara. Vid halv 3 åker jag till Norrtälje, ska till några kompisar där ikväll som har fest. Men min dator är med så jag bloggar därifrån sen.

Igår kväll så åkte jag och Filippa till farsta där vi mötte en kompis. Gjorde ett snabbt ärende innan vi åkte tillbaks hem till mig. Hanna kom och vi lyssnade på musik + pratade. Efter det åkte vi till Bagis, mötte Amanda och hennes kompis. Var med dom en liten stund innan jag, Filippa och Hanna gick tillbaks till mig. Vi sjöng singstar och sen drog vi ut. Filippa och Hanna drog till Bagis medans jag gick och mötte Annie. Vi gick till ip och satt där och pratade. Vid 10 mötte vi Filippa och Hanna igen. Annie och Hanna drog medans jag och Filippa gick hem till Alex. Där var Alex, Ida och Wille. Senare kom även Archie men då drog vi. Vi tog bussen hem, åt middag vid halv 12 och sen somnade faktiskt jag. Menmen, nu blev det ett långt inlägg. De få bilder som togs igår läggs tyvärr inte ut på bloggen. Så ni får en arkiv bild så länge, har ingen annan på Filippas dator. Puss&Kram