by amanda

| Vardag

Sedan jag uppdaterade senast om vad jag gjort idag ringde pappa. Jag bytte om eftersom jag satt i mjukisbyxor och sen kom han och hämtade mig. Vi åkte till t-centralen och lämnade tillbaks mina uggs + att vi köpte present till Kalle som fyller år snart. Efter det åkte vi och hämtade våran sallad på en pizzeria och sen hem igen. Vi åt och sedan dess har jag bara kollat på One tree hill. Nu tänkte jag spela lite tetris och lyssna på musik. Jag tror inte jag bloggar mer ikväll, så vi hörs imorgon. Puss&Kram

idaahlsen - fotoblogg

fin :)

Anonym

sv; :).

Mariam

Sv. Hihi ja visst är dom ;D

angelica

sv okej va härligt :) jo jag mår bra, lite trött bara!

FannyFredrica

Svar: Ja, men bara 99 kr per år XD

Becca

tittade du på svensk maffia på tv'n?? :)

toves träningsblogg

åh imorgon är det fredag.. vad ska du hitta på för roligt då?

Dilan Dilir

snyyyggg :)

Cajsa

nej nu blir det lite tv och sedan ska jag sova. nattis!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: foto :D (A)



kan du vara snäll och rösta på mig numer 5 ?

http://sassij.blogg.se/

idaahlsen - fotoblogg

vsg :) vad ska du göra idag då ? :P

sofia

hhehe, göra idag då'? :D

Netty♥

sv' ja. <3

Joel Lindblad

Jag jobbar på ett 4 stjärnigt hotell i Båstad. i städ

O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

Händer ikväll ? =)

Anna med A

allt bra? :)

FlizanLizan

sv: fixar i ordning mig för dagen sj? :P

Becca

vinnarna av dagens sweetie är dragna :D kika in och se om du blev vinnaren ;)



Annars allt bra idag?? :D

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag är 21 :) Hur mår du idag då? :)

Khangkheng´s ♥

söt du vart :)

PAUSE

myyyys

soojoo!

snyggt!

tovesegnablogg.blogg.se

Ja, okej:)

Angelica

Jag skulle kunna döda för dem där jeansen!

GUEVACCI

hehe där ser man ;) vad händer idag då? Fredad ju, äntligen helg ;D

toves träningsblogg

nu är det dags för mellanmål och kolla på OC som har börjat gå på tv :)

ha en fortsatt bra fredag..

M A T I L D A ♥

sv. okej, skolan och så :)

guevacci

japp :) hur mår du denna måndag? (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: