by amanda

| Vardag


Jag har inte så mycket att skriva om, som vanligt de dagar man inte gör något annat än sitter hemma. Men jag tycker det är skönt. Och dessutom är One tree hill som en drog, så det är svårt att låta bli. Vi ska snart äta middag i allafall, spagetti och köttfärssås. Men vi hörs väl senare, kisses

kurdisk muslimsk tjej <3

jag ska be till Gud <3 självdå ?=) kram <3

zeneh

mh ;p gjort idag då? :)

matilda

mja är på bättringsväg :) Haha men kan inte låta bli datorn !:) <3

clara

Svarar på kommentarer sj?:)

L I K E S O F I E [foto]

- okej :)

sandra

sv: absolut :)

Mariam

Sv. Nehe vrf inte då? Jag ska till skolan o sen träffa en kompis =)

Anna med A

ska bara vara hemma. du? (:

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :)!

joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar: ja de va riktigt skönt med ett bad nu:)

ronja

härlig bild :)

Cajsa

pratar med maja i telefonen.

fanny

Okej=) såg just klart en film:)

idaahlsen - fotoblogg

det är bara bra med mig med ¨! :D

tovesegnablogg.blogg.se

svarar på kommentarer själv då?:)



härlig bild.

Anna med A

Okej (:

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D!

aww

härlig bild!

emmi

gjort idag då? =)

•PETRA•

Nä nu vill jag ha sommar med en gång, härlig bild! :)

Nathalie Nyrén

Jaa verkligen! ^^

FannyFredrica

Svar: Jag svarar på lite kommentarer och pluggar :) själv?

M A T I L D A ♥

Snygg blogg! :)



Allt bra med dig? ^^

Johanna

Sitter och slappar, sj?:)<3

Cajsa

göres fina du? :)

Lisa

härligt, jorå det är kanon:D

selmaaas

härlig bild :)

ronja

sv: tack :)

Becca

sv: jo då bara fint :)

va har du gjort idag då?? :D

wilmaaa

ja:) vsg!

sandra

sv: tack så mycket :)

Angelina

sv: okej :)

Anonym

sv; Allt bra :)?

Mariam

Sv. Va snakade vi om nu igen? (a)

Becca

sv: inte så mkt planerat faktiskt :)

får se va som händer :b

va hittar du på just nu då?? :D

idaahlsen - fotoblogg

detsamma ! vad ska du göra imon ? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: JA :D!

m e l i n d a

sjukt snygg blogg !

tovesegnablogg.blogg.se

okej;)

varsågod.

Linn :)

tackar :)

•PETRA•

Vinnaren är korad! Kika in och se vem den lyckliga är ;)



Ha en bra kväll!

Hanna

riktigt bra låt :)

SUSSI ERICA FANNY AGNES

oj, va härlig bild :D

Lisa

jo fakitskt:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: