by amanda

| Vardag

Hallo alla glada :) ♥
Idag slutade vi lite tidigare, så jag gick direkt hem och nu sitter jag med hungrig mage och kollar på One tree hill. Jag ska snart göra något att äta, måste bara titta lite till (a) Det är så bra ju ! Vad jag ska göra resten av dagen vet jag inte, får se om jag och pappa skulle åka och lämna tillbaks mina skor eller inte. Hur som helst så bloggar jag senare, hörs då ! Puss&Kram

Angelina

sv: tyckte du? :) jag tyckte inte den var så fin så jag övervägde att lägga ut den på bloggen, men jag orkade inte ta en ny så x) hehe :P

FannyFredrica

Svar: Det är gott! :D

jenny

härligt ! jorå det är bara bra :)

Honi

Åhh älskar One Tree Hill, måste kolla om dom nya avsnitten släppts i usa än så jag kan se dom! :)

patricia

ååh, så var min förra kille också! (han som jag hade innan han nu) han total ignorerar mig. ;s

förlåt för sent svar :)

tovesegnablogg.blogg.se

Tack. :)

E M I R A

fin du äe :)

Becca

sv: okey :) fint med mej! Gör inte så mycket mer än att jobba och gosa med katterna ;) hihi..

påtal om allt och inget..

Har du ngt dröm jobb?? :D

Nathalie Nyrén

Haha när du skriver att du tittar på oth mååååste jag oxå titta! Oth är min drog! ^^

zeneh

näe de göre inte :(

fanny

jajemään:)

Lisa

allt bra:D?

sandra

sv: okej najs :)

jag har bara varit hemma idag och tagit det lugnt.

wilmaaa

okej:) svarar på kommentarer och ska spela tetris nu hade jag tänkt!



fin bild!

emmi

- tack själv ;D

aww

hur är det ? :)

Honi

Ja USA och Sverige visar ju inte One tree hill samtidigt. USA är jättemycket före :p Säsong 8 avsnitt 12 kom just, ska se det!! Spännande :)

sofia

yess, vad händer idag då? :D

clara

Om han är!:)

FannyFredrica

Svar: ja! :D Jag längtar! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: