by amanda

| Vardag
Jag kom precis hem. Efter skolan åkte jag, Filippa, Hanna och Annie till slussen och åt på donken. Satt även och drev lite med folk, snackade skit och hade allmänt roligt. Hehe .. Åkte lite tunnelbana och ah, gjorde inte så mycket mer. Jag gick hur som helst hem för att det var jätte kul. Men nu ska jag snart duscha och sen ska jag kolla några avsnitt av One tree hill. Så vi hörs senare, pussar amanda <3
wilmaaa

okej, inte mke alls just nu, måste plugga..(:

K N O R K A N - T Ä V L I N G

Okej lägger till dig på bloglovin nu :) Säg till när du lagt till mig! Kram

Dilan Dilir

gullig :)

Bee

sv; xD vsg <3

filippa

SV: tack detsamma älskling!

sofiie - bloggare i värmland

förkylning :/

Cajsa

nej... :P

ronja

sv: tack :)

söt bild!

FannyFredrica

Svar: Tack så mycket! :D

Shorty&Myzan

tack gummman :D <2

L I K E S O F I E [foto]

- så lite så :]

Mariam

Sv. Okej jo de är super med mig :D va gör du?

zeneh

4 :D

clara

Tror jag det!:)

Cajsa

hehe, jag älskar dem..xD

Anna med A

skolan (:

sofia

hahah okejj, gör oxå de :D

Anonym

allt bra då':?)

ronja

sv: tack :)

L I K E S O F I E [foto]

- Tack :)

Cajsa

händer mer i kväll då?

Mariam

sv. Okej jag kollar på film o svullar xd haha

Jennie ♥

sv: härligt :) jag har inte gjort så mkt. ska börja packa ner från rummet so jag så många gånger har sagt till mej själv. men nu ska jag ta tag i de :) hiih



allt bra?

•PETRA•

Tack för att du deltaga i DAGENS BLOGG! Vinnaren meddelas i morgon! :)

joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: