by amanda

| Vardag

Godmorgon solstrålar :D
I vanliga fall börjar jag klockan 8, men oväntat smsar Yosra och säger att vi börjar 9.50 istället. Vi har tydligen ingen svenska, hoppas hon har rätt bara. Resten av skoldagen är det musik, idrott, matte o.s.v Slutar vid 4, så det blir en lång dag. Men nu ska jag kolla lite på One tree hill, måste passa på ! Vi hörs efter skolan, pussar <3

FlizanLizan

sv: hehe yeah ;)

allt bra udag? :)

Anna med A

detsamma :)

Anna med A

sängen :) du?

Anna med A

skippade första

•PETRA•

Godmorgon! Sugen på DAGENS BLOGG? Finns hos mig ;)

toves träningsblogg

hej bara fin fint idag.. jag ska packa idag då jag ska åka till älsklingen under några dagar och sen ikväll ska jag o en väninna till budo och fitness på tjejkväll :)vad ska du själv göra?

Anna med A

Händer efter skolan då?

Cajsa

vilar...har så förbenat ont i magen. :/

PAUSE

neee inte en ny kamera :D tittar bara... men funderar på att satsa

Linn-Lay リネンはレイアウト

riktig snygga ögon har du :D dem lyser ju

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: bra :D!

Amanda Rieem

Hoppas du mår toppen idag gumman! :D

Becca

sv: bara fina fisken faktiskt :D

va händer idag då? göra ngt skoj efter att dagens alla plikter är avklarade?? ;)

Johanna

Vsg :D

Jennie ♥

sv: nej, på denna: http://thetwilightseries.blogg.se :)



allt är fint här :) händer idag?



Nu är det slutspurten på min tävling, den avslutas den 27 januari så om du inte är med så hinner du :D Du har chans att vinna väggtext/väggdekor till ett värde av 250 kr.

Ber om ursäkt för detta meddelande ifall du inte ville ha reklam :) http://jennsiii.blogg.se/2011/january/tavling-i-samarbete-med-paxluxse.html#comment

kram

Anna is the shit!

Hejhej nu är jag tillbaka :) allt bra? kram

shorty & myzan

Hejsan!

Nu är vinnaren av DAGENS BLOGG uppe:)

Kika in och se om det blev du som vann!

Kram /Shorty & Myzan

angelica

sv: okej :-)

jag svarar på kommentarer till lite musik

fanny

nice:D jo det är bra:)

FannyFredrica

Godmorgon! :D

emmi

hoppas du får en trevlig dag och kväll!♥

soojoo!

fin bild!

sandra

sv: haha aa :)

händer idag då?

sannalitens.blogg.se

Svar: Tack :) Vad ska du göra idag då? :)

GUEVACCI

naj inte här heller x) är sjuk skoltrött.. vad gör du precis nu när du läser den här? ;P

S A G A ♥

fina ögon du har!

Nathalie Nyrén

Haha jaa :D

Wilma

Fin blogg :)

safa

haft en bra dag ?=)

A B I R ♥ - HTTP://ABIR.BLOGG.SE/

fin blogg! :D vad gör du ? :)

Super Prinsessan

Sv; Okey, va kul :) jag pratar typ med folk.. :)

Netty♥

sv' vet inte riktigt :(<3

zeneh

ah beror ju på lite, oth har ju nåra fler säsonger ;p

L I K E S O F I E [foto]

- tack detsamma :D

clara

Gött med sovmorgon annars!:)

Mariam

Allt bra? :) <3

tovesegnablogg.blogg.se

Ja:) Så lite så.

fina ögon.

E M M Y

va med i dagens blogg !:)

http://emmyysfoto.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-2.html#comment

matilda

halkade o slog i huvudet totalt , helt insane . nu har jag börjat sitta vid datan igen , max 10 minuter (y kan få koncentrations problem ett bra tag efter nu , känns lite synd -.- <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: