by amanda

| Vardag

Ikväll har jag kollat på One tree hill och ätit sorbet glass, så gott ! Tiden går och snart är det läggdags, imorgon är värsta dagen i skolan då vi slutar 4. Jag tror att jag ska vara med Hanna efteråt, men vi får se. Men jag bloggar imorgon när jag kommer hem eller får tillgång på dator. Puss&Kram ♥

Dilan Dilir

fin :)



kul att höra! Det är bra här med ;)

Amanda Rieem

tjabba! :D



ja visst är de lite coola va ;)

Jossie

sv; yes ;D har du för dig då?

idaahlsen - fotoblogg

jag fyller 12 :D

FannyFredrica

Svar: inte just nu, har för mycket jag måste göra till skolan! :P

Anna med A

Varsågod :)

wilmaaa

gjort idag?:)

Cajsa

göres sötnos?

L I K E S O F I E [foto]

- yes :)

Linn :)

oth är så grymt bra! :)

fanny

allt bra:)?

Johanna

Hihi söt bild ^^

Angelina

sv: var sp lite så :)

Shiko

Svara gärna på dagens fråga i mitt inlägg.

Länk: http://shikos.blogg.se/2011/january/mamma-vs-pappa-1.html



Tacksam för svar. <3

Linda hill .

Det är lätt att hamna där när man inte vet bättre :P

hanna ♥

yes :) händer i veckan då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

t h a i p i n n e n ♥



sv; förlåt för ett super sent svar man jag har varit i thailand i en månad och kom hem nyligen:)

jo det är bra , självdå?:)

Pinkpiercing ♥

svar: ska hoppa in i duschen, har nyss vaknat, sen blire frukost :)

Nathalie Nyrén

Inte jag heller, har alla säsonger förutom 8an :D



Tack så mycket :D

ronja

fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: