by amanda

| Vardag

Jag är hemma och har varit det sen skolan slutade. Behövde plugga, så har pluggat svenska, spanska och engelska. Bara språk alltså .. jag har även gjort och ätit nudlar, och packat. Pappa kommer och hämtar mig någon gång, så då åker jag till honom eftersom det är hans vecka. Men nu ropar mamma att det är middag, vi hörs senare. Puss&Kram

akriv bild från teneriffa

ronja

fin!

clara

Åh tack! Ja, jag antar det<3

ELLA GRÖN

jag ville egentligen ha det lite blondare än vad jag hade, men då vart det fläckigt och lite blondt här och där, därför var jag tvungen att färga brunt:)



okej, jag undrar hur man gör kategorier i kategorierna? T.ex: Amandas, Foto, Övrigt?:)

E M I R A

Riktigt fin blogg du har! :)

Anonym

Nu är dagens blogg igång igen, låter skoj? Bara släng in en kommentar och du är med :)

Beatrice Jakobsson (foto)

tack :D!

FannyFredrica

Svar: Varsågod :D

zeneh

hihi jao :)

rebecca jansson'

sv' ja :)

zeneh

ah jo ska försöka bättre mig med de ! :D

FannyFredrica

Svar: Tack så jätte mycket! :D Jag har gjort den själv :)

carro öhman

svar: okej det är as bra, nej äter popcorn:)

zeneh

ja för de blir njog ganska tråkit åh läsa om de bara är en massa text ;p

Beatrice Jakobsson (foto)

aa :)

zeneh

hihi ttaack ! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv aa :)

zeneh

hihi göru då ? :D

zeneh

gud de är så himla bra ! villken säsong och villket avsnitt ? :D



funderar på att göra samma sak :)

Netty♥

sv' tack så mycket gumman :)<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. blir sur att blogg.se är seg! :(

ronja

sv. tack :)

rebecca jansson'

sv' tacktack :)

Netty♥

sv' ja visst är de -.- <3

zeneh

okej, säsong 2 avsnitt 14 :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: