by amanda

| Vardag

Klockan är mycket och jag måste gå och lägga mig. Tänkte bara uppdatera lite snabbt. Efter att jag kommit hem från Filippa har jag duschat och kollat på One tree hill. Något annat har jag inte gjort, så det har varit en riktigt skön dag. Imorgon är det måndag, vilket betyder skola. Jag vet inte vad som händer efteråt, det får vi se då. Men vi hörs imorgon, puss&kram

Det här fick jag av Annie och Filippa från Thailand, tack brudar ♥

wilmaaa

nice:) svarar på kommentarer!

L I K E S O F I E [foto]

- nu ska jag sova, natti ^^

FannyFredrica

Snyggt! :D

Sara - Only me

sv ska snart sova :)<3

hoppas din dag var bra idag?

Jossie

sv; så lite så :D

Tildah

Heej vilken fin blogg du har!

Ska ha en tävling på min blogg!Skulle vara jätte kul om du var med, din blogg är ju så fin! Kolla in den för att veta mer!

Många Kramar Tildah

josephine

sv: hehe okej :P haft en bra helg då? kram

m'

Nu ska jag gå till skolan (usch!!) haha;)

kram

Angelina

sv: jag vet!! den var riktigt bra!! :D

tovesegnablogg.blogg.se

okej, inte så mycket.:)

Fina!

Lisa

sv; kul att du gillar dem:D

matilda

hihi :)

åkt på kraftig hjärnskaknign så är nite inne på bloggen så mycket nu :/ första gången sen fredags nu (Y)

S o f i e ♥

lycka till ;D

alice

fint linne :)

Netty♥

sv' svarar på kommentarer & ska snart fixa mig :)<3

Amanda Rieem

Hello!

Ville bara önska dig en trevlig dag!

Kika gärna in på bloggen om du har tid det kommer trilla in lite inspiration idag. Dessutom ligger vimmelbilder uppe från helgen high heels event där jag träffade IDOLERNA!



KRAM KRAM

Angelica

Ibland slår man tydligen huvudet på spiken.

Anonym

hej tjejen allt bra ? =)

rebecca jansson'

sv' härligt :) här är det bara bra!

shorty & myzan

Hejsan!

Nu är vinnaren av DAGENS BLOGG uppe, kika in och se om det blev du :) kram kram

/Shorty&Myzan

FlizanLizan

sv: haha aaa ;P

O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

Hoppas du hade en bra helg ! :)

S A G A ♥

taack :D

sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe, bara bra :) Är du taggad för den nya veckan då? Nåt kul som händer? :)

ronja

fin neccesär :)

Neow.se | Utan mitt ego är jag inget!

ooh snygg snygga grejjer ! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: