by amanda

| Vardag

Jag sitter hemma hos Filippa. Vi håller på att leka med hennes nya dator. Jag ska äta middag här med dom, och sen någon gång drar jag mig hemåt. Vi hörs när jag är hemma, kisses






snygga vi är ? ;)

Nathalie Nyrén

jag med! bästa serien! :D

Johanna

Tack :D

josefine

vad görs då?

sofia

tack :D

ronja

hihi, söta!

sofielans

sv' aa :)

Bee

sv; haha ok :)

& tack :) <3

-söta bilder <3

Anonym

sv: tack så mycket :D

hanna ♥

typ samma sak :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :)

PAUSE

hahaha aaa jääätte snygga :D

Anna med A

grymt :)

ida :) ♥

sv: japp :) allt bra?

kram<3

hedda ♥

sååå sjukt het xD



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: