by amanda

| Vardag

Jag har bloggtorka just nu. Jag orkar inte göra någonting så det finns inget att skriva om. Jag orkar inte gå ut och fota, jag orkar inte leta upp något att hissa&dissa, jag har ingen film att skriva om. Det suger just nu. Tyvärr alltså, ni får nöja er med det här tråkiga inlägget. Puss på din rumpa

Arkiv bild på mig och bästavän ♥

Anonym

sv :)

görs? <3

rebecca jansson'

sv' ja :) allt bra idag då?

Angelina

söt bild :)

elin pettersson

vilken fin blogg du har :o :) har du lust att följa min blogg via bloglovin? det skulle vara jättekul med lite fler läsare/följare, snälla rara söööööta? säg i så fall till om du lägger till mig kram

GUEVACCI

japp, planer i veckan då? :)

Anna med A

kollar på OC :)

Anonym

Nu har jag börjat med ''dagen blogg''. Hur man anmäler sig står på bloggen. Fortsätt klicka er in för fin fina priser lottas ut när jag känner för att vara snäll. Låter det intressant? Klart det gör!

sofiie - bloggare i värmland

härligt :)

jag är sjuk :/

hedda ♥

hihi :D<3

fanny

göru då:)?

sotavarelser

svar: förlåt för sent svar! Men vi har inte gjort så mycket, fixat nytt på bloggen ovs :)

tovesegnablogg.blogg.se

Ja :) gjort idag då?

emmi

- åh tusen tack! :)

hoppas du får en trevlig dag och kväll!♥

Cajsa

tänkte städa rummet. vet inte om jag orkar bara. :P

Netty♥

sv' gör du då? :)<3

carro öhman

fin blogg!

Ska vi följas via bloglovin? :)

Jossie

Vilken fin bild på er två :)

Shorty&Myzan

så lite så:D

tackar kul att du gillar

ronja

sv: tack :)

fina ni är!

sandra

sv: aarå :)

vad har du gjort i helgen?

idaahlsen - fotoblogg

jag kom precis hem från stallet, har vart ute på en liten ridtur med massa andra :)

FlizanLizan

sv: okidoki, pluggar :/

zeneh :)

hihi okej de kollar jag också på nu ;p

wilmaaa

yes:)

händer ikv?

Linn-Lay リネンはレイアウト

så söta bilder :)

Linda hill .

Jag är 20, snart 21. Jag var 13 när jag började röka, mina föräldrar rökte och gör det fortfarande. Det var normalt och doften påminde om mamma lixom men nu hatar jag det. Kan knappt krama henne för att hon stinker så! Det är lite tråkigt! :(

Becca

sv: bara fin fint :)

har din helg varit bra?? :D

angelica

allt bra? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: