by amanda

| Vardag

Jag skulle ju kunna säga godmorgon, men det tänker jag inte göra för jag vaknade faktiskt vid 10. Eller då blev jag väckt .. Satte direkt på ett avsnitt av One tree hill och nu äter jag frukost. Jag ska svara på lite komentarer och sen fortsätta titta. Om jag ska göra något annat idag än ta det lugnt så hörs vi senare, för just nu vet jag inte. Men tills dess, ha en bra dag !

FannyFredrica

Svar: Tack så jätte mycket! :D

Cajsa

ja du...bra fråga vad jag gör...inget egentligen..sitter bara och funderar...allt från djupa tankar till om jag ska göra en kopp te eller inte. :P

i i d z. - enblekingechey.

superfin blogg! :D

händer idag? (:



KRAM!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :D<3

Netty♥

sv' tack så mycket ^^

Johanna

Nja just vaknat men får väl hoppas det blir en bra dag ^^

idaahlsen - fotoblogg

vad ska du göra då ? ::)

ronja

sv: inte så mycket, ska väl ut och springa och så.. du? :)

Anna med A

vad gör du? :)

rebecca jansson'

sv' tack! Låter mysigt, jag ska också bara vara hemma idag :)

Sv: Härligt! :D

sofielans★

sv: jorå, hon är värld att få kommentarer och mer besökare ! :)

så varför inte ? :)

Jossie

sv; åhh, oth är så bra :D

S o f i e ♥

Veckans blogg är utsedd! Gå in på bloggen för att se vilka dom 3 vinnarna är! Var det inte du som vann? Anmäl dig igen i samma inlägg! ;)

Anonym

sv: så lite så :D

Jennie ♥

sv: allt är fint med mej :) gillar du twilight?

tovesegnablogg.blogg.se

okej;) Nej vet inte riktigt än. (:

sofia

joo :D <3

Nathalie Nyrén

haha sådär såg min morgon oxå ut! fast jag vaknade inte vid 10 ^^ men asså oth är sååååå bra! :D

emmi

Hade blivit superglad om du ville gilla min outfit här; http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=78065

Hade lyft upp min dag ska du veta!! kram

Cajsa

allt bra annars då?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: typ inget du då?:D

LINDAVIOLA!

sv; Yes :).



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: