by amanda

| Vardag

Ikväll har jag kollat på One tree hill. Men jag och mamma har även rensat i hennes garderob/förråd. Vilket tog såååå lång tid. Och efter det åkte vi och slänge en massa. Det tog någon timme och sen dess har jag kollat på OTH. Ska fortsätta och göra det, tänkte bara skriva godnatt och vi hörs imorgon. Puss&Kram ♥

Shorty&Myzan

tackar så jättemycekt :D

tovesegnablogg.blogg.se

Vad ska du göra imorgon då? :)

hedda ♥

taaack! längtar tills sommaren verkligen.

rebecca jansson'

sv' ja :) några planer inför morgondagen?

Super Prinsessan

Sv; gör du nu då?

fanny

tack:)

@ Heddez

fin blogg :)

idaahlsen - fotoblogg

ingenting :)

jessica

tack;)<3

hanna ♥

tack, desamma :) händer de nå speciellt idag då? :)

sandra

sv: jodå det löser sig alltid på något vis :)

m'

ingenting själv:d

kram

L I K E S O F I E [foto]

- haha tack ^^

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag vet inte :) Hur mår du idag då? :)

Sara - Only me

finis <3

ronja

fin :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: