by amanda

| Vardag

Imorse vaknade jag runt halv 1, då kom mamma in och väckte mig med frukost på sängen. Gulle på henne ! Sedan hoppade jag in i duschen, klädde på mig och nu håller jag på att bestämma mig för vad jag ska göra idag. Men tills dess ska jag kolla på One tree hill ! Vi hörs senare, pussar ♥

Resten av bilderna från igår :)



lacequeen

HEJ sweetie!

Kul att du var med och tävlade:D Vinnaren finns nu uppe på bloggen:D Om du vann inte, anmäl dig gärna till den nya dagens blogg tävlingen här:

http://lacequeen.blogg.se/2011/january/lordag-dagens-blogg.html#comment



Kommer en ny tävling snart. Vin inbjudan till bloggsvar!Fortsätt läsa min blogg sötnos <3



LYCKA TILL!

Nathalie Nyrén

Är du vinnaren av dagens blogg? Kika in så får du se! :D

Jossie

Hej!



Nu är vinnaren i min dagens blogg tävling utsedd, in och kika ifall det blev du :) vann du inte? passa på att delta igen :D

Fucking awesome - en gravid blogg

Hejsan!



Enligt en ny teori som nu lanseras, kan man inte bara upptäcka att man är född i fel stjärntecken men oxå att man kan vara född i ett stjärntecken som man aldrig har hört talas om, nämligen ormbäraren.



Vad tycker du om detta ?

http://citymom.blogg.se/2011/january/nytt-stjarntacken.html#comment



Jag själv tycker att det suger!

Kram

Angelina

sv: asså, jag gillar verkligen din header :)

sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Jorå, jag har jobbat idag. Får se vad som händer imorn. :) Ska du göra något roligt nästa veckan då? :)

Cajsa

svarar på kommentarer och är med en kompis. :)

Shorty&Myzan [two in one]

jajjamän :

zeneh :)

fixa lite med bloggen åhså, durå? :D

safa

simpsons :D haft en bra dag ?=)

josefine

hehe jaa det är en bra serie ;)

wilmaaa

har köpt dom på jc:)

Becca

sv: okej! Allt bra med dej denna lördag?? :D

PAUSE

awwwwww gullig mamma!!!!!!!

Linn-Lay リネンはレイアウト

åhh tack och va trevligt det ser ut :D

E M A . W O R L D - foto&design

sv: haha yuea;:d

hedda ♥

nu är svaren uppe från frågestunden. bara att gå in och kika.

hoppas ni är nöjda med svaren annars får ni fråga igen !

tack för ni ställde en fråga! :) ♥

sOtavarelser

Hej fin blogg vad har du gjort idag?:)

m'

jag med!!:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: