by amanda

| Vardag

Jag är såååå trött ! Skulle egentligen ha sovit hemma hos Hanna, men vi har varit hemma hos mig ända tills nu, så då orkade jag bara inte. Kände att det var skönare att sova hemma, när vi ändå bor så nära liksom. Sist jag skrev så kollade vi One tree hill en liten stund till, och sedan drog vi ut. Mötte Svante, Tage, Joel, Wille och Petter. Vi drog hem till Joel. Var i hans källare, hade "boxning", pratade, skrattade, sjöng o.s.v Mycket roligt. Sedan drog vi ut, gjorde ingenting speciellt och efter det följde dom oss hem. Men nu ska jag kolla lite OTH innan jag somnar. Vi hörs imorgon, kisses

Linda hill .

Ja, jag är chockad över att jag lyckades. Jag kommer aldrig i hela mitt liv börja igen. Jag var liten, visste inte bättre. Ser ut som att ni har jätte kul (: Saknar de där stunderna..

sandra

sv: massa som hänt runt omkring /:

L I K E S O F I E [foto]

- haha alla gillar olika ^^

elinochamanda

sv: sitter i knät ;)

Kram!

hanna ♥

haha, yes :D

clara

Haha nej:)

m'

Idag så ska det shoppas! riktigt roligt, kika in bloggen senare för att se vad jag har köpt mig!



NYHET!! nu kan ni söka enkelt i sökrutan maliten.se så hamnar ni här!!!:D

ronja

låter kul, fina bilder :)

Beatrice Jakobsson (foto)

var det du som fick en länk i min blogg? om inte anmäl dig igen, anser du detta som reklam säg till och ta bort det här!

Super Prinsessan

Sv; Ja, det får jag hoppas! =)

jossie

sv; tack för att du deltar! meddelar dig när vinnaren är utsedd :)<3

Netty♥

sv' tack så mycket sötnos :*<3

GUEVACCI

hehe nice, igår tänkte ja gå ut men orkade inte så det blev slapp hemma, lite filmkväll med familjen och så :)



Händer resten av helgen? =)

Lisa

thih okej nice:D

Sara - Only me

Hej! nu har jag utsett dagens cutie :) kolla in om det var du som vann :) om nt? ny chans igen!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: