by amanda

| Vardag

Godmorgon för min del. Jag vaknade halv 2 fast jag ställde klockan på halv 11 :( Så kan det gå .. Jag sprang upp ur sängen, klädde på mig och nu äter jag frukost. Måste skynda mig och fixa resten för Ida väntar på mig. Jag svarar på komentarer senare, för det orkar jag inte nu. Vi hörs när vi hörs, kisses

gammal bild !

Cajsa

Nu är jag inte med på vad vi snacka om längre. :/

FlizanLizan

sv: allt bra? :)

jessica

,D

Molly Bergström

Tack :D jo det är fint.

Va gör du? :D

nadjamelzen

nähe haha :D

emmi

- förlåt för sent svar!

kul att du gillar min nya tröja =)

god fortsättning! kram

LINDAVIOLA!

sv; varsågod :).

Alexandra

ja det är sant :)

hoppas du och din kompis får det kul :)

C E C I L I A ♥

Sv; Haha verkligen inte ! ♥

Sofiiiiiie - Bloggare i värmland

vad kul :)

händer kväll?

Sara - Only me

sv kul att du e med sweetie! lycka till & hoppas du haft en bra dag? :D

tovesegnablogg.blogg.se

Ja:o

Söt :)

soojoo!

allt bra med dig :)?

ameena - skånes största blogg

fin blogg du har <3 titta gärna in på min blogg och säga vad du tycker . god fortsättning på året !

sandra

sv: okej vad bra då :)

Lisa

allt bra:D?

sanne-madeleine

snygg header :)

Sannalitens.blogg.se

Sv: Hehe okej :) Hur mår du idag då? :)

sofia

ids int haha xD

J I L L I Z

sv: hehe, assåå ååh, din blogg är så fin!!<3

angelica

sv eller hur! :)

my elfstrand

Haha vad söt hjärtat!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: