by amanda

| Vardag

Haft en bra dag hittils ? Det har jag haft, ganska i allafall. Jag slutade i allafall vid 2 och då tog jag sällskap med Hanna hem. Fast vi gick åt skilda håll sen. Jag kom hem, svarade lite på komenatrer, kollade One tree hill och det ska jag strax fortsätta med. Funderar på att träffa Hanna senare ikväll, orkar inte nu även fast hon erbjöd sig att komma hit. Men är så himlans trött, så det känns inte så bra att hon ska komma hit när jag är tråkig och trött. Förlåt Hannis, älskar dig. Men jag bloggar senare, love

Otroligt ful bild men ni får stå ut !

Alexandra

tack så mycket :D

söt bild på dig ju :)

ronja

söt :)

tovesegnablogg.blogg.se

hih ja :)

otroligt fin bild vi får stå ut med. :')

E M A . W O R L D - foto&design

sv_ tack :]}

FlizanLizan

sv: allt bra?= :)

safa

jag har haft en ganska bra dag :)

gjort idag =)

soojoo

allt bra med dig idag :)?

undefined

sv okej va härligt :)

Johanna

Allt bra?

Beatrice Jakobsson (foto)

Dagens bloggar är nu utsedda, blev det inte du.

se till att du är med igen, du förlorar inget!<3

Super Prinsessan

Sv; Ok, men jag har ganska svårt med det.. så då brukar jag bara hålla allt inom mej..



jadu.. ingen aning. dom tycker väll det är kul kränka en ;/

FannyFredrica

Svar: ja :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja så gott :D!

wilmaaa

vad gör du?:)<3

Linda hill .

Ja! Tack! Du med hoppas jag (:

Cajsa

jo jag vet att hon bara vill hjälpa men jag kan bara inte göra det! :O

Fin du är! :)

ronja

sv: tack :)

angelica

sv: tack så jättemycket!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: