by amanda

| Vardag

Jag sitter fortfarande framför datorn medans jag väntar på Hanna. Väntar på att hon ska komma på samma avsnitt som mig så vi kan kolla tillsammans. Men snart kommer hennes pappa och hämtar oss. Då drar vi och kollar på ett gym som ligger i Sickla. Hitils verkar det mycket bra, nu måste vi bara checka priser och sådant. Men vi hörs när jag kommer hem igen. Puss&Kram

sofia

var så lite, sötis :D <3

ronja

sv: tack :)

fin bild!

matilda

Ingen fara :D

Anna med A

hur mår du? :)

tovesegnablogg.blogg.se

ja :) hih haft en bra dag?

Anna med A

Jag med :)

shorty&myzan

Kul att du är med i dagens blogg :D Lycka till!

fanny

hehe:D

safa

haft en bra dag?=)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vene :D!

Joel Lindblad

Jo tack :D det e fint :)

elite trött nu .. har jobbat idag

zeneh

jättefin blogg verkligen ! :)

FannyFredrica

Svar: Härligt! samma här :D

Netty♥

sv' okej :)<3

Elin Sandelin

Hej :) superfin blogg du har! Älskar din header :D

ELLA GRÖN

vad gör du då?:)



en fråga, hur har du gjort "kategorierna" i kategorier, haha t.ex. Amandas, Foto, Övrigt?:)

sofiie - bloggare i värmland

allt bra idag? ^^

fanny

försöka göra klart en uppgift, själv:)?

Sara

vad gör du? :)

sandra

sv: haha okej :P

jag kollar på tv :P

sofia

jodå :D Görru? :D

elinochamanda

sv: jag åkte skidor, och så gick mitt korsband av. Och så opererades jag för ett år sen då :)

Thilda <3

Tävling på min blogg, anmäl dig.

idaahlsen - fotoblogg

vad fin :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: