by amanda

| Övrigt

Jag har faktiskt inte kollat på One tree hill ikväll. Istället gjorde Hanna det medans jag satt vid datorn, eftersom jag redan sett de avsnitt som hon såg. Jag duschade och drack te tills hon gick. Då satte jag mig och kollade på One tree hill själv och jag gör det fortfarande. När avsnittet är slut ska jag sova. Så vi hörs imorgon, kisses

caisa

sv: har lagt till dej nu :)

Johanna

HAHAHAHA ja hon är ju 12.

Men det var liksom menat som " är du helt jävla dum i huvudet"-tystnad. x)

Dilan Dilir

jaha,okej hehe :D sov gott <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D!

Jens

Nu har jag dragit igång en tävling på min blogg! i tävlingen kan man vinna en gratis Bloggsvar Invite! Allt du behöver göra för att vara med är att skriva en kommentar!



http://sieex.blogg.se/2011/january/startar-tavlingen-nu.html

Bee

sv; vsg <3

soojoo

god natt sötis!

ELLA GRÖN

tack så mycket!:)

Cajsa

jo, tyvärr så...

sv: tack :)

rebecca jansson'

sv' ja :) några planer för dagen?

hanna ♥

yesbox :)

sofielans★

sv: hah , okej ;)

idaahlsen - fotoblogg

hm, har då något favorit ämne i skolan då ? :P

m'

Fin bild!:)

kram

Tobias Martinsson - PhotoFrame

Vilken snyggg! :D



Allt bra med dig?



/Tobias

fanny

ihi:)

PAUSE

one three hill är bra :P

ronja

sv: tack :)

GUEVACCI

sweet, inget spec..skola som vanligt :) läget annars?

Emelie

Skönt att höra, det är bara bra :D

Anonym

åh one tree hill sjukt bra serie :D



hmm ehh ungefär 15 tror ja ?

kram

angelica

sv: haha, jag förstår :-D

O L I V I A

Hoppas du har en superbra onsdag ! :D

Sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Förlåt för sent svar :p Allt bra med dig idag då?

Anna med A

äe i skolan :)

sandra

sv: haha japp :D

händer idag?

Sara

Tack, det ska jag göra!

Super Prinsessan

Sv; Ja skit lågt! Men jag gillar inte att prata med någon, jag kan bara prata med mina vänner om sånt.. ;/ jag klarar inte av att gå till kuratorn osv.



Jag har varit med en i skolan, och de kan jag väll inte säga att de är att knulla runt?

Stora syster

Vilken fin ljushållare du har hittat i mitt rum :)

Becca

sv: okej :)

jo jag har börjat med dagens blogg nu eftersom jag fått för frågningar om att ha mer tävlingar.. Så klicka dej in och var med för tusan ;)

idaahlsen - fotoblogg

mitt är matte. det är sä himla lätt ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: