by amanda

| Vardag

Jag är fortfarande hemma. Det hände förhinder med Elin, men nu är hon påväg att möta mig. Jag skulle bara slänga in ett snabbt inlägg. Sedan jag skrev senast har jag lagat mat och kollat på film. Filmen skriver jag om senare. Jag vet ännu inte vad vi ska göra, men jag bloggar när jag kommer hem. Tills dess får ni bilderna från Nyårsafton hemma hos Svante. Puss&Kram








hemsk bild på mig -.- och i svantes jacka :D

jennie

Sv: :)

Det låter ju helt awesome, jodå det är toppen här (:

LINDAVIOLA!

Härliga bilder!

Netty♥

sv' han fick också en parfym :)<3

♫♪ Sandra T

härliga bilder (:

Sara - Only me

sv äta snart <33

Molly Bergström

Hey hur mår du idag? :)

KRAM!! // Mooollys

jessica

tack så mycket ;)

nice bilder

D A N I E L A ♥

- okej, hoppas den är bra på mitt hår då haha :D

Lisa

nae tyvärrr, gör bara til mig sjäv:(

tovesegnablogg.blogg.se

ah okej synd. :(

nadjamelzen

lystring alla små flickor med brun rand.jag blir mörkrädd av att se erat ansikte.so know you can sleep on that.



det va mer ett skämt :D jag har så sjuukt dålig humor.och när jag är trött så blir det inte precis bättre av det.



man ska va den man här helt enkelt!:)

J I L L I Z

sv: aww tack :D händer ikväll då?:D<3

josefine

Hej!

Sorry för segt svar! Hoppas allt är bra! :)

Kram!

Alexandra

hm, ska se om jag kan förklara bättre :p

bilden i blogginlägget tog jag på ön som filmen är inspelad på, men ön man ser på bilden är en ö som syns i filmen under vissa scener, men de var aldrig på den ön och spelade in :)

liza

sv; hah tack! :D

sofia

joo de blir de när jag har macen så blir de oftas bara webbbilder, men de kmr komma upp lite bilder från kameran :D

Sofiiiiiie - Bloggare i värmland

Inget spec du sj? :)

sandra

sv: tack, dina bilder var också fina. Ni verkar haft kul i alla fall :)

C E C I L I A ♥

Usch vilken hemsk bild på mig på första bilden, haha står ju som jag vet inte vad xD ♥

Sabine

härliga bilder :D

L I K E S O F I E [foto]

Snygga leggings du har :D

soojoo!

härliga bilder!

ronja

fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: