by amanda

| Vardag

Hallu :) ♥ Lite bättre uppdatering igår och idag hitils va ? Om man gämför med våra veckan .. Idag slutade jag vid 2. Skulle ha varit med Hanna men planerna ändrades så jag, Yosra och Elin åkte till Hammarbyhöjden istället. Skulle ha kollat på ett gym där, men receptionen var inte öppen och vi orkade inte vänta. Så istället åkte vi hem till mig, åt nudlar och kollade lite One tree hill. Sen kom mamma och hämtade mig så de drog. Nu är jag hemma hos mamma och väntar på att middagen ska bli klar. Tills dess ska jag kolla One tree hill (a) Vi hörs senare, kisses

arkiv bild

sandra

sv: mm :)

vad gör du då?

Alida

TÄVLA OM BLOGGSVAR'S INBJUDAN!

lycka till! (:

ELLA GRÖN

jag kommer inte ihåg vad jag såg på, men det kanske var en prinsessas dagbok;)

sofia

jaa, man fasnar i serien :D

Super Prinsessan

Sv; nej

josefine

tack gulligt av dig! :)

Anna med A

ärsh :)

Emelie

hihi tack sötnos :D Gillar din blogg! :)

Jens

sv:Okej :) jodå :) Grym header du :)

Kimiee

ingen orsak!

malin [fotoblogg]

sv: åh tack för din röst, det betyder mycket! :)

almstroom

Nu är vinnarna utsatta xD;)

gå in och kolla om du är en av dom :)

idaahlsen - fotoblogg

japp :) hur är det med dig då ?

Beatrice Jakobsson (foto)

sööt!



sv: jag vet inte måste hör av mig till han, jag vill bara vara riktigt bra vän med honom som jag var innan :)

angelica

sv: varför bara andra säsongen när dom är inne på säsong åtta nu? :p

Mick

schyssta bilder :) Kika gärna in på min blogg och kolla runt.

Ha det bra

Dilan Dilir

vad fin du är med rött läppstift! :)

Linn-Lay リネンはレイアウト

riktigt fint :D

cammie

=)

ronja

fin :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: