by amanda

| Vardag
Igår slutade kvällen inte bra .. Jag vet inte vad som hände, men jag kände mig ledsen, besviken och sårbar. Kollade gamla bilder, tårarna rann, sorglig musik på radion och ja. Jag kunde inte heller sova och nacken ömmade. Så kan det gå. Nu är det hur som helst mycket bättre, och jag ska snart dra mig mot skolan. Vi hörs när jag kommer hem senare idag. Puss&Kram
Anna med A

pinsamt?

Becca

sv: okej.. haha skrattade sjukt mycket åt Solsidan igår ;) snacka grymt program :b

Är du en morgon människa eller en nattuggla?? :D

MEREI

- guten morgen!

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/mandag-dagens-blogg-2.html#comment

malin [fotoblogg]

har precis fått reda på att jag kommit till final i en fototävling, och det är en tävling jag verkligen vill vinna så jag skulle bli jätteglad om du kunde rösta på mig, jag är bidrag nummer 10 och om jag vinner så tänker jag länka alla som röstat på mig i min blogg så du har inget att förlora på det! :) hoppas du vill rösta på mig, kram!



här är tävlingen:

http://joonnas.beldo.se/entry/7322#comment

Anonym

Ja :D

haft en bra dag hittils?

PAUSE

ibland får man nostalgi! Får också det ibland... kan vara skönt att få gråta ut :)

soojoo

härligt :D jo toppen!

toves träningsblogg

jo tack bara bra..

händer i veckan då?

fannny

travis barker:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv; ja :D!"

Angelica

Tror de kallas MMO eller Online Roleplaying Game.

Skit kul iaf, och världen är full med super snygga gamers, trodde alla var geeks men efter att fångat fredrik så vet jag att det finns några godbitar, typ som i en aladdin ask. =)

S o f i e ♥

Vill du delta i veckans blogg? Gå då in på bloggen & kolla in senaste inlägget! :)

Sorry om du inte gillar sånt hära....

Johanna

Hihi härligt :D

S A G A

söt :)

CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥

Usch, så kände jag med hnäromkvällen. Ställ gärna en psykologifråga till mig i min psykologihörna!

josephine

sv: härligt :) jo bra! vad gör dudå? :)

PAM :)

sv: för att jag är sjuk! :(

Anonym

varse :)

allt bra med dig då?

idaahlsen - fotoblogg

jag kom precis hem från skolan jag :)

LINDAVIOLA!

sv, Vad skönt!

sofielans★

sv: de e bra :)

ronja

söt :)

safa

pluggar lite och så :) gjort idag ?=)

Anonym

as sööt header! <3

Lisa

så lite Å:D

tovesegnablogg.blogg.se

tack tack:D

söt bild:)

hedda ♥

har en frågestun på bloggen, kika in och ställ i princip vilken fråga du vill!

http://heddajosefsson.blogg.se/2011/january/fragestund.html#comment



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: