by amanda

| Vardag

Klockan börjar bli mycket och det är dags att börja dra sig mot sängen. Imorgon börjar skolan 08.20 och när skolan slutar så ska jag och Hanna åka och titta på ett gym. För att se om det passar oss i smaken, det är dags att börja ta tag i det där nu .. Har funderat länge på det men aldrig haft motivationen. Men nu är jag fett taggad .. Jaja, sen ska vi pallra oss hem till mig för att kolla lite One tree hill. Det här börjar bli lite uttjatat, right ? Men man blir beroende! Hur som helst, nu måste jag borsta lego bitarna. Vi hörs imorgon, godnatt ♥

jag älskar dig

wilmaaa

ah nice:) vilken säsong är du på?

inte mke alls faktiskt, film och så!

Angelica

Googla World Of Warcraft Raid, och sedan gå in på wow-wiki

Jens

Hej haft en bra helg? :)



om du vill kan du gärna gilla min blogg via facebook, knappen finns på bloggen!

Super Prinsessan

Sv; Hehe ja,,

angelica

sv okej va härligt :) samma här!

JENNIFER ♥

Söt blogg tjejen :D va görs ? (::

soojoo

haft en bra helg:)?

Hej :) Hoppas allt är bra med dig :)

Jag har startat en webbshopp med billiga smycken! Du får supergärna kika in på länken här under:

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/detta-finns-tillgangligt-just-nu-i-shoppen.html#comment

hanna ♥

händer de nått speciellt i veckan då? :)

josephine

allt bra idag ? :)

LINDAVIOLA!

sv; haha, ja, skolan kör på direkt ><

Sevil

fin bild! :)

Anna med A

börjar skolan om tjugo minuter och jag är inte klar.. haha

Anna med A

kommer ändå försent



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: