by amanda

| Vardag

Just nu är jag jätte irriterad ! Var det tidigare idag också när syster var uppkäftig, föräldrarna svarade inte när jag ringde och inget här hemma gick som jag ville. Ingredienserna till det jag och Hanna skulle baka fanns inte hemma och aaaaaaaaaaaah !!! Jag slutade i allafall vid 2, jag och Hanna gick hem och kollade på vadå? Kan ni gissa - One tree hill ? Ja precis. Så sjukt bra. Och jag ska fortsätta titta så fort jag skrivit klart detta inlägg. Jag kanske bloggar senare, imorgon ska jag till Norrtälje. Men jag hör av mig när jag kommit dit. För innan skolan hinner jag tyvärr inte. Jaja, puss&kram inte idag !

Klagar ni får ni en smäll !

sv: :)

Alexandra

tack så mycket :D

jobbigt att vara på dåligt humör!

matilda

hihi , gullunge :)

- M a r i a

Har haft en liten bloggpaus men nu är jag tillbaka!(: Är allt bra med dig?:)

Michaila

Inte världens bästa dag verkar de som :o men oth är bra iaf :D

ELLA GRÖN

jaha okej, tack!:)

Cajsa

tyvbärr har vi inget att säga till om. antingen gör vi låten eller så får vi inte göra något.

- M a r i a

sv; tack:) härlig, jora min jul o nyår har också varit bra:D

S A G A ♥

cool bild ;)

hanna ♥

händer i helgen dÅ? :)

idaahlsen - fotoblogg

vad ska du göra idag då ? :)

Emelie

Ja det var det verkligen, lite stressad dag bara :P

Hortencia

Sv: jaha, kan du göra det? :-0

ModelBea

Hej :) !

Var med och tävla om en massa extraläsare hos mig i "Dagens bloggar" Idag drar jag 3 vinnare!!



Kram ModelBea

O L I V I A

Vad gör du ? :)

toves träningsblogg

ja :)

men nu är det fredag :)och ikväll kommer älsklingen hem..

vad ska du hitta på i helgen?

sofielans★

hej , allt bra ? :)

PAUSE

kuuul! :D:D

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/fredag-dagens-blogg-1.html#comment

safa

jodå de är toppen :D haft en bra dag ?=)

linda

sötnos då>! puss på diiggg iallafall



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: