by amanda

| Vardag


Jag har svarat på komentarer, ätit och kollat på One tree hill sedan jag skrev senast. Och nu ska jag fortsätta med det, men jag antar att vi hörs senare. Pussar amanda <3

idaahlsen - fotoblogg

jodå. det är bra :)

Sara - Only me

sv lyssnar på kid cudi<3

Amanda Rieem

den låten är bra! :D

LINDAVIOLA!

sv, hihi, tack :).

Lisa

hoppas din dag har varit bra:D

Anna med A

ska duscha :)

angelica

sv eller hur! :)

hanna ♥

taack :) haha :)

L I K E S O F I E [foto]

- ja, fast jag har bara smakat denna xD

Cajsa

typ inget...våran lärare är sjuk och jag är klar med det vi skulle göra tills idag. så sitter och lyssnar på den låt som jag ska sjunga med Marielle på vårshowen. Tyvärr är det ingen låt jag känner för att sjunga och Marielle känner samma.. :P

allt bra med dig idag annars då?

sv: superkul att du är med i dagens blogg :D

Lisa

så lite så:D

Amanda Rieem

Tjabba!! :D



hoppas dagen börjat bra!?

sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! :) nu har jag dragit tio vinnare i tävlingen Dagens blogg, gårdagens tävling alltså :). Kika gärna in och se efter om det var du som vann, annars kan du gärna anmäla dig till dagens tävling :)

Johanna

Vsg:)



Ha en bra dag ! :D

Hortencia

Fin blogg! :) Hur får man sånt där bloggsvar? :-o

Dilan D

ja :) vad ska du göra idag?

sandra

sv: är allt bra med dig?

becca

Sv: jobbade lite och myste med älskling ;)

Hur står det till med dej idag?? :D

sofia

jodåå du me :D

Sara - Only me

sv jo har är bra<3

Netty♥

sv' Jag hade väl en helt okej dag. Men huvudvärken är värre idag :/<3

Angelica

Bara hemma och tar det lugnt idag?

sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; härligt :) det är bara bra med mig! :D

Joel Lindblad

hihi vad bra :)

allt bra med dej ?

william

bra musik:D

Amanda Rieem

nämen fy inte bra att den slutad dåligt väl!



KRAM



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: