by amanda

| Vardag
Dålig uppdatering och jag kan inte skylla på annat än One Tree Hill. Det är så jävla bra att jag inte kan sluta titta. Första skoldagen 2010 var helt okej, förutom att vi började 8 och slutade 4 -.- Då gick jag och Hanna hem till mig, gjorde varsin toast och varm choklad. Sen la vi oss i soffan och kollade på One Tree Hill, vi såg massor med avsnitt. Jag slumrade även till en snabbis, sov super dåligt igår natt "/ Så jag ska börja göra mig i ordning redan nu för att sova, imorgon är det en ny dag. Vi hörs då, pussar amanda <3

Jag finns för dig joel !
Sara - Only me

sv tack<3

va görs? <3

angelica

sv ja! :)

wilmaaa

nice!:D

inte mke, har just duschat och så!

Jessica

du har verkligen jätte fin blogg!



ska du göra någonting speciellt imorrn ? :)

Jessica

ställ gärna en fråga i frågestunden ! :D

Josse

sv:tack :D

Anna med A

vad gör du? :)

matilda

hahahahah tack:D

soojoo

allt bra med dig idag :)?

Beatrice Jakobsson (foto)

aa :)

O L I V I A

Hoppas du har en bra onsdag ! :)

Anonym

hejsan, kika gärna in i min blogg och säg vad du tycker om Elin Kling och H&Ms sammarbete. hiss eller diss?

ida :) ♥

sv: hihi ja :)

gör du då? :D

ronja

söt bild :)

tovesegnablogg.blogg.se

:D

allt bra idag?

Neow, utan mitt ego är jag inget!

Oth äger Satan !!:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: