by amanda

| Vardag
Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte haft tid förens nu. Idag var det ju sista dagen på lovet, imorgon är det skola. Vilket känns sådär. Imorse gick jag hur som helst upp klockan 9, kollade klart på filmen som jag började på igår. Och sedan klädde jag på mig och drog till mamma. Hämtade mitt smink och gick sen tillbaks till pappa. Där sminkade jag mig och åt. När jag var klar mötte jag Hanna i centrum och vi åkte till stan. Kollade runt massor, mötte hennes mamma en snabbis och så köpte vi varsin smootie på Squeezed up. Vi åkte hem till mig, kollade på One Tree Hill och sen gick hon hem. Nu ska jag fortsätta titta, vi hörs senare. Pussar amanda <3
ELLA GRÖN

jaha okej, härligt!:)

Sara - Only me

sv ja :D<<3

va har du gjort idag? <3

C E C I L I A ♥

Sv; Jag vet ;) Min moster köpte den till mig i helgen, fett snällt :D ♥

Becca

Haft en bra dag?? :D

Angelica

Varför gick de bara sådär?

Nathalie Nyrén

hehe :d

Joel Lindblad

haha nee inte så spec ;)

wilmaaa

okej, inte mke<3

fanny

Jepp:D

Nathalie Nyrén

tack så mycket!

C E C I L I A ♥

Sv; Ja, den är as skön också :o <3

Anna med A

Jo, verkligen :)

wilmaaa

tack så mke!:)

angelica

sv: verkligen jättegulligt :-)



vad gör du för något?

Becca

sv: just fine :D

va har du gjort idag då?? :b

sofia

joo, ska försöka att sätta in bilder i varje inlägg :D

FannyFredrica

Svar: Tack så mycket! :D

missbill

Heej snygging:) fin blogg du har!!

VAd tycker du om jumpsuits?:) Hitt eller diss?

Mvh MissBill:)

patricia

jo jag menar det.. men för oss är det ganska så bra nu! vi är inte tillsammans men vi ska försöka vara kompisar och sen får vi se om det kan bli nå mer :)

så tråkigt när det blir så här.. :/ men bråkar ni fortfarande eller?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: