by amanda

| Vardag


Nu är jag klar. Men som vanligt svarar inte Elin på mobilen -.- Och hemtelefonen verkar det ha hänt något med. Jaja, hon svarar väl om typ sådär en timme ? Lite typiskt henne faktiskt. Kollar ni tillbaks i mina arkiv kommer ni se att det alltid är så den dagen vi har bestämt, har vi inte bestämt så svarar hon :P Så kan det gå ..

D A N I E L A ♥

- haha ja:D

L I K E S O F I E [foto]

- haha ja ;)

ja hon är söt :) hihi!

A D I N A '

sv ska vara med en kompis ^^

Netty♥

sv' inget att tacka för :)<3

Sara - Only me

sv (:<3

va görs sötnos? <3

MEREI

- okej ?

angelica

sv okej va härligt :) jag mår skitbra!

wilmaaa

åh vad jobbigt!:(:(<3

Tova

tack! Aa, det gjorde det ju, missade det :)

sofia

joddåå en canon EOS 500D :D

FlizanLizan

sv: okidoki, jag svarar på kommentarer :P

jessica

ha okje .=)

sandra

sv: :)

fin tröja :D

nadjamelzen

hehe tog bort det (a)

men kan ju alltid berätta ;)

Sara - Only me

Hej! nu har jag utsett dagens cutiePie på min blogg (: kolla in om det var du som vann! om inte? ny chans igen (: hoppas du haft en bra dag hittills?? <3

Angelina

sv: okej ;) allt bra med dej? :)

MADDES

hoppas du får tag i henne!

alexandra

sv; tack så mycket!

Cajsa

skriver ett nytt inlägg men det går inge vidare. :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: