by amanda

| Vardag

Jag är hemma och är precis färdig fixad. När vi blev väckta hemma hos Hanna vid halv 11 klädde jag på mig och drog sen hem direkt, skönt att vi bor så nära varandra ! Hoppade in i duschen, klädde på mig och packade. Sedan åt jag frukost och sminkade mig. Nu väntar jag på att håret ska torka så jag kan platta det. När My smsar ska jag gå och möta henne eftersom min dag ska tillbringas med henne. Jag vet inte vad vi ska göra, men vid 6 ska jag hem till farmor eftersom vi är bjudna på middag där. Men vi hörs någon gång senare, pussar amanda <3

bild tagen för några dagar sedan, inte speciellt fin. men bild brist hallå?!

Sara - Only me

sv (:<3

allt bra? <3

linda

du e alllltid fin! ;)

L I K E S O F I E [foto]

- yep :D

sofielans★

sv ; härligt !

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jo :)

FREDRIKA

Sv; Härligt! De är skitbra här :D

angelica

sv: haha, ja det är jätteroligt :-D



söt du är!

jennifer ♥

följa varandra med bloglovin?<3

ronja

fin! :)

FannyFredrica

Svar: Jaha :) Men jag kommer fortfarande ha som blogg.se men man kan gå in både på ffaannyyf.blogg.se och fannyfredrica.se :)

Sara - Only me

sv jo de är bra (:<3

händer idag då ?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket :D!

du med!

jennifer ♥

har lagt till dig nu bara att du lägger till mig! :)

angelica

sv: visst är det roligt? :-) hur många besökare har du då?



tack så mycket!

ronja

sv: tack :)

ronja

sv: tackarr :)

Sara - Only me

sv oj , xd

inget antar ja

Carrow ♥

Sv; Jaha, haha :) Fin är den iallafall!

emmi

Jag hade blivit skit glad om du kunde rösta på min outfit här; http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=77210

Man behöver inte vara medlem och du skulle göra mig dag super! kram

ronja

sv: kul att höra, vad glad jag blir! :')

Sara - Only me

sv yes.. (:<33

Cajsa

jo...livet rullar på...göres?

FannyFredrica

Svar: haha, ja :D Men det borde ju vara lika svårt att hacka sig in då :)

Moa

fin blogg :D alt bra med dig ? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: