by amanda

| Vardag

Heeelloj ♥
Jag och Hanna kom hem för inte så länge sen. Vi drog först in till stan, köpte present och åkte sen hem igen. Hämtade pengar och in till stan igen. Hämtade ut våra bio biljetter, drog till donken och åt en glass. Sen satt vi i typ 2 timmar eller mer och väntade på att bion skulle börja -.- Vi såg på The Tourist som var en grym film ! När den var slut vid typ halv 12, åkte vi till Kärrtorp. Mötte Svante och Joel, dom följde oss hem. Och när vi kom hem gjorde vi milkshake och nu sitter vi framför varsin dator och nördar. Jag kommer inte blogga mer idag, så vi hörs imorgon när jag kommer hem. Så som ni förstog så sover jag hos Hanna. Kisses

jag älskar dig berit'

nadjamelzen

Hejsan!:)

nu är en fråga uppe i min blogg och skulle va väldigt snällt om du lämnar din åsikt.



tack i förväg och förlåt om du inte gillar reklam.

ha det bäst!(:

malin [fotoblogg]

nu är fototävlingen du varit med och röstat i över, kika in och se om den du röstade på blev den lyckliga vinnaren!:) http://mkarlstrom.blogg.se/2011/january/och-vinnaren-ar.html#comment

hanna

o berit älskar dig med greta!

Sara - Only me

sv tack sötis<3

vad har du för dig?

FREDRIKA

Allt bra denna söndag? :D

Sara - Only me

sv har tråk :p<3

Alexandra

måste ta och se den filmen :D

Sara - Only me

sv :)<3

planer inför imorgon kanske?

nadjamelzen

aw tack gmman för dina otroligt fina ord:)

Sara - Only me

sv inget planerat :o<33

lindshe-svart bälte i shopping!-



Snart börjar skola och jobb igen och då är det schysst att ha nyrakade ben, right :)?

Jag har hittat världens bästa rakhyvel som heter Intution från http://www.efi.se

Har du hört talas om den :)?



KRAM - http://lindshe.blogg.se -

hanna ♥

aha, HAHAHA, men den var åxå bra :) fast jag spelade cup hela den dagen och åkte ut på kvällen, fast den va ändå bra när man tänker efter :)

FlizanLizan

sv: hehe javisst är den :D

Emelie

Sv; bara bra :D

felicia

sv;å tack så jätte mkt!:D



Vad händer idag då?:)

sarastille - jag säljer billiga designer!

Sv; Dagens blogg är nu avslutad, kika in och kolla om det var du som vann :) Om du gjorde det, grattis :) Om du inte vann, tack för att du deltog & anmäl dig gärna till nästa tävling :)

ronja

finfin bild :)

Elin

För dig som vill ha bloggsvar låda på din blogg så är min tävling på bloggen ett perfekt tillfälle för dig. Kika in och vinn en, det är väligt enkelt! ;) Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: