by amanda

| Vardag



Jag har suttit hemma hela dagen, pågrund av att Hanna inte har svarat. Men nu har jag pratat med henne, precis fixat mig och vi ska strax åka in till stan. Hon måste köpa present till sin bror. Anteckna allihopa?! Hemma har jag i allafall ätit, kollat på tv, plockat ner alla jultomtar och så. Men hur som helst så vet jag inte vad vi ska göra efter stan, beror på vad vi är sugna på att göra och så. Det är alltid så kallt ute "/ Men vi hörs ikväll, för jag sover förmodligen hemma. Puss&Kram !

Anonym

sv hihi <3

Anonym

kan du rösta på mej oss http://angelbynight.blogg.se/2011/january/10-finalister-for-veckans-blogg.html



plzz jag är nummer 3

Om du rösta så få du en Fett länk ;D

Lisa

hoppas du hitta ntått=)

Cajsa

ja, det skulle man kunna försöka sig på. :) tack sötnos!

Anna med A

Ja :)

Rebecka

Hur många bilder tar du per dag i genomsnitt ? :)

nea

nä det är bara bra! Vad har du gjort idag då? :)

lovisa

frågestund! kika in på min blogg :)

Anonym

tackar ;)<3

vad görs ;=??

Kaffehörnan

Svart o vit blir nåt extra

angelica

allt bra? :)

Wilma

Vad gör du? :)

Superfin blogg! Var gärna med i Dagens blogg. Kram :)

kovacevic

fin blogg :)

allt bra med dig? :)

Johanna

Jag brukar inte heller lämna mobilen hemma, men det var tänkt att jag skulle ut i typ en kvart men det blev lite längre^^

Erika

sv: hehe okej, men då vet jag :)

sofielans

följa varann i bloglovin ? :)

ELLA GRÖN

vad gör du då?:)

Super Prinsessan

Fiin blogg =)

fanny

Tack:)

sarastille - jag säljer billiga designer!

Anmäl dig gärna till min Dagens blogg, drar en vinnare 00.00 :)

FlizanLizan

sv: vad görs? :)

L I K E S O F I E [foto]

- vara med bästavännen ^^ du då? :)

Sara - Only me

sv. ska ta nya bilder <3

Emelie

Allt bra?:)

Angelica

Nu är jag tillbaka från vårdcentralen och jag mår mycket bättre. =)

ronja

sv: hihi, tack :) aa, grekland är bara för härligt ♥

fina bilder!

ronja

sv: tack :D

wilmaaa

jag kom inte ihåg(a)

hanna ♥

min dag har varit bra hittills :) dudå? :D

juliciouz

vill du vara med och tävla om att bli Dagens Blogg? anmäl dig då i inlägget jag länkar. imorgon kl 20.00 drar jag TIO glada vinnare. för större chans att vinna, kommentera mer än en gång. lycka till! :D kram http://juliahillgren.blogg.se/2011/january/nu-tio-vinnare.html

Sandra TÄVLING PÅ BLOGGEN!!!!!

hihi, hittade till din blogg! hoppas att du hittar till våran!

sandra

sv: tack :)

sofia

jodåå dusj? :D

Kimiee

jaa jättekul D: söt du är =)

Netty♥

sv' kommer aldrig tröttna på min älskling oavsett om jag hade sett han varje sekund<3

juliciouz

nu lottar jag även ut bloggsvar invite. gå in på min blogg och följ reglerna, så är du med och tävlar. avsutas imorgon samtidigt som dagens blogg. alltså 20.00. lycka till :D

soojoo!

söta bilder!

safa

haft en bra dag ?=)

matilda

hej ! jag har en dagens blogg i min blogg och det hade varit kul om din blogg va med. ha det bra !:)

Anonym

Nu är det helg och dags för en ny tävling i bloggen igen, där du kan vinna ett härligt kitt från body shop det enda du behöver göra är att meddela mig att du är med!



Kram natalies.se

madde

svara på resten av frågorna !!

Bee

sv; vsg <3

Emma

Hej vännen!

Jag har frågestund hos mig just nu och tänkte fråga dig om du ville ställa upp och fråga mig en eller flera frågor. Den som ställer den roligaste / galnaste frågan blir länkad på obestämd tid :) det kan vara en månad, en vecka osv. Men minst en vecka ^^,



Hoppas du vill fråga mig nått, skulle vara jätte roligt att få se vad för frågor du har att ställa ^^.



Puss!



-------------------------

Svar på din kommentar

joda det är bara bra med mig tack :)

LINDAVIOLA!

sv; varsågod :).

Caroline :)

Jättefin blogg, hur äre med dig då? :)

Hortencia

Jätte fin blogg hurrududu! :)

felicia

fin header!

skulle bli jätte glad om du tittade på mitt nyaste sångklipp och kanske slänger in en kommentar? du kan kommentera på bloggen med!

http://www.youtube.com/watch?v=eEEJH7QM2mA&feature=player_embedded

kram!

matilda

awhh :D

l inh t o p huong

svar: okej kul:) inget speciellt. har du haft en bra daG? kram.

O L I V I A

Nu är jag tillbaka efter min lilla blogg-paus :) Allt bra med dig ? =)

Linn-Lay リネンはレイアウト

va fin du är :D

S A N D R A

Vinnarna ifrån dagens blogg är uppe nu, kika in ifall de vart du som blev den lyckliga vinnaren. Om inte så kommer det en ny chans redan i morn.



Hoppas allt är bra med dig tjejen, Kram! =)

Joel Lindblad

Sööt :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: