by amanda

| Vardag

Grattis Linda gumman ! <3


Hallu :) Dålig uppdatering, ber om ursäkt. Igår drog ju jag, Linn och Hanna ut. Smällde smällare och åkte lite tunnelbana eftersom det var så kallt ute. Hanna drog hem vid 10 och då åkte jag och Linn till Slussen. Åt lite på donken och drog sen hem. Vi kollade film, Uptown girls (tryck för att få reda på vad jag tycker om filmen) Vi somnade ganska tidigt. När vi blev väckta imorse gick vi upp, åt frukost och satte sen på filmen Mean girls. När den var slut hoppade jag in i duschen och sen fixade vi oss. Nu sitter vi och äter nudlar och ska alldeles strax möta Hanna. Vi ska in till stan för att hämta hennes skor, och sen vet jag inte vad som händer. Vi hörs senare, då kommer även bilder. Puss&Kram

O L I V I A

Hoppas du har en bra fredag ! :)

Johanna

Vsg sötnos:)

S A N D R A

SVAR tack sötnos. Du har också en väldigt fin blogg! Allt bra med dig då?:)

FannyFredrica

Svar: Varsågod :)

Emelie

Sv; tack så mycket!;D

ELLA GRÖN

jaha okej, jag ska snart hoppa in i duschen och sen kommer kusinerna så jag ska äta middag med dom och så!:)

Emma

förlåt för två dagars försent svar ;o får en himla massa. Haha!



Allt bra med dig idag? :)

Puss!

sofiiiie - bloggare i värmland

trevligt :)

jag gjorde inget sepc :)

Netty♥

sv' svarar på en massa kommentarer.<3

Cajsa

att jag var fet och att jag inte kan sjunga och sånt..

lindshe-svart bälte i shopping!-

Ikväll är det säsongsstart för Let's dance 2011!! Jippie :D Är du lika taggad som jag? Vem kommer du att heja på :)?

- http://lindshe.blogg.se -



GRATTISS ;D

Nathalie Nyrén

ah :)

linda

tack gumman! :D ♥

Anonym

tackar ,)

Erika

sv. Så lite så ;p

Joel Lindblad

Eftersoi jag är toppbloggare för denna sidan :D

FlizanLizan

sv: härligt, jora de e najs ;)

toves träningsblogg

:) Hej!

jag kom hem för ett par dagar sen från Miami, ditt min vinst från the Voice gick..

annars är det bra med mig, mycket med inlämningar och tentor..



hur är det med dig och vad ska du göra i helgen? :P

Yasmine

inte jag heller

ronja

fin :)

tovesegnablogg.blogg.se

Så lite så ;)



Snälla rösta på mig här: http://superprinsessans.blogg.se/2011/january/borja-rosta-pa-dom-fina-bloggarna-nu.html#comment



Skulle betyda, förlåt om du inte gillar denna kommentar. Ta bara bort den isånna fall.

Wilma

Haft en bra dag? :D

wilmaaa

jag har varit med cornelia:) vad har du gjort själv?<3

matilda

ingen fara :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: