amanda tipsar

| tips

Jag tänkte dela med mig av några av favvo låtarna just nu, snällt va? :D


Keri Hilson - I Like

Bruno Mars - Talking To The Moon

Petter & September - Baksmälla

Jamiroquai - White Knuckle Ride
wilmaaa

nja, jag vet inte(a)!

tovesegnablogg.blogg.se

hah aa :p

så lite så.

LINDAVIOLA!

sv; bara ta det lugnt och kolla på tv :). Själv?

FlizanLizan

sv: vad görs? :)

Alexandra

tack så mycket! japp det är jag som tagit dem :D



det är bra låtar det där ;D

Johanna

Gett nice :)

Gillar låtarna :D

ronja

sv: visst ären ;)

美杏花ちゃん - BiancaChan

SV: Okej roligt ^^

Inte så mycket, tagit det lugnt och tittat på film ^^

Ska du göra imorgon då? ^^

linda

ah jag tror det funkar! (A) vaf ska vi hitta på rå? :D

jennie

Sv: tack så mycket :D

allt bra idag då?

wilmaaa

åhå:( vad vare som hände då?<3

det är sjukt jobbigt med pojkar oftast alltså..

A D I N A '

fin blogg :]

allt bra ?

josefine

sv; :)

Cajsa

hehe ok. :)

Johanna

Hihi, förstår det ^^

Cajsa

gör du mer i kväll dÅ?

美杏花ちゃん - BiancaChan

SV: Okej vad roligt ^^

Inte så mycket ^^

Vad ska du göra i veckan då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: